Щорічні збитки. Бюджет може втратити до 800 млн грн від заборони на рекламу ліків — Ocean Media Plus

19 серпня 2021, 20:35

Український бюджет може втратити до 800 млн грн у разі введення мораторію на рекламу лікарських засобів і медичних препаратів до 1 січня 2024 року.

У 2021 році українські телеканали зароблять на рекламі лікарських засобів 4,7 млрд грн з податками і сплатять до держбюджету 782 млн грн.

Такий прогноз озвучили в компанії Ocean Media Plus, яка розміщує пряму рекламу і медійне спонсорство на телеканалах групи StarLightMedia.

Відео дня

Всього доходи від реклами ліків складають близько 33% від загальних доходів телеканалів. В Ocean Media Plus прогнозують, що в разі введення мораторію на рекламу ліків, виробники почнуть просувати свою продукцію через інші канали, що потенційно призведе до втрати 800 млн грн бюджетних надходжень.

Відзначається, що кошти отримані, в тому числі і від реклами лікарських засобів телеканали направляють на виробництво українського контенту. В Ocean Media Plus прогнозують, що втрата третини рекламних доходів може привести до скорочення україномовного контенту в ефірі телеканалів, зниження привабливості українського телебачення для глядачів і посилить медійні позиції конкурентів з інших країн, в першу чергу з Росії.

Також компанії припускають, що просувати ліки можуть почати через аптеки і лікарів і без контролю за вмістом цих рекомендацій. Також з подібного просування препаратів в будуть не будуть платитися податки.

Раніше проти введення мораторію на рекламу лікарських засобів виступили в Індустріальному телевізійному комітеті. В ІТК відзначили, що заборона реклами матиме різке і істотний вплив на продажу фармацевтичних компаній, з яких 50% - національні виробники.

Редактор: Люба Балашова

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X