У київському метро тимчасово не працював е-квиток. Причини збою невідомі

8 листопада 2019, 15:30
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке

У київському метро знову стався збій в роботі е-квитка — пасажири не могли оплатити проїзд в транспорті.

Вранці 8 листопада в метро Києва знову стався збій в роботі е-квитка, через що багато пасажирів не могли оплатити проїзд.

Про збій повідомили у Facebook «Київського метрополітену».

Відео дня

«Система e-квитка тимчасово не працює. Оператор КП ГІОЦ займається вирішенням питання. Просимо скористатися альтернативним видом оплати», - повідомили в метро.

У Департаменті інформаційних технологій КМДА поки не можуть назвати причини збою, але обіцяють прокоментувати ситуацію найближчим часом.

«Оскільки е-квиток працює в тестовому режимі, пасажири можуть користуватися іншими способи оплати. КП ГІОЦ відпрацьовує механізми вирішення подібних ситуацій і робить все, щоб не допустити подібні ситуації після повноцінного запуску системи в експлуатацію», - додали в департаменті.

В КМДА підкреслили, що попередній великий збій, який стався в серпні цього року, був пов'язаний з пошкодженням інтернет-кабелю.

Нагадаємо, що повноцінний запуск е-квитка в Києві відклали до квітня 2020 року.

Редактор: Люба Балашова

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Картина ділового тижня

Щотижнева розсилка головних новин бізнесу і фінансів

Розсилка відправляється по суботах

Показати ще новини
Радіо НВ
X