Удар по дуополії. Частка Meta та Alphabet на рекламному ринку впала нижче 50% вперше з 2014 року

26 грудня 2022, 10:48
Meta та Alphabet тепер займають менше половини рекламного онлайн-ринку в США та Європі (Фото:YVES HERMAN \ Reuters)

Meta та Alphabet тепер займають менше половини рекламного онлайн-ринку в США та Європі (Фото:YVES HERMAN \ Reuters)

Вперше з 2014 року компанії Meta та Alphabet тепер займають менше 50% рекламного онлайн-ринку у США та Європі.

Цього року частка доходів від реклами у США компаній Meta та Alphabet впаде на 2,5 процентні пункти до 48,4%.

Про це пише Financial Times з посиланням на дані дослідницької групи Insider Intelligence.

Відео дня

Як зазначає видання, це стане п'ятим поспіль щорічним спадом для дуополії, чия частка ринку впала з пікового значення 54,7% у 2017 році і, за прогнозами, знизиться до 43,9% до 2024 року.

Частка Meta та Alphabet у всьому світі знизилася на 1 процентний пункт, до 49,5% цього року.

Техногіганти щосили борються за частку на ринку цифрової реклами обсягом $300 млрд, тоді як компанії по всьому світу скорочують свої рекламні бюджети у відповідь на зростання відсоткових ставок та високу інфляцію.

СЕО Meta Марк Цукерберг звинуватив у недавньому падінні доходів зміни Apple щодо конфіденційності та популярності TikTok.

Також зазначається, що Amazon та Apple розширили свої рекламні команди, а Netflix оголосила, що співпрацюватиме з Microsoft для створення рекламної підписки.

Як зазначає видання, набіг Amazon на світ цифрової реклами відіграв велику роль у поразці Meta та домінуванні Google.

"Гіганти роздрібної торгівлі на чолі з Amazon усвідомили, що їхні великі дані про клієнтів можуть стати основою для масштабного рекламного бізнесу з вищою маржею, ніж продаж товарів в Інтернеті", - цитує FT одного з опитаних експертів.

Доходи від реклами Apple зросли з менш ніж $2,2 млрд у 2018 році до понад $7 млрд цього року. За деякими оцінками, до 2026 року Apple може досягти доходу від реклами $30 млрд.

Раніше повідомлялося, що рекламні доходи Twitter у Європі впали, незважаючи на сезон розпродажів.

Редактор: Люба Балашова
Показати ще новини
Радіо NV
X