Наслідки пандемії. Google і Facebook можуть втратити $ 44 млрд рекламних доходів

27 березня 2020, 15:16
На тлі пандемії витрати на рекламу знижуються, що призведе до серйозних втрат для таких компаній як Google і Facebook.

Компанії Google і Facebook можуть недорахуватися $ 44 млрд рекламних доходів за підсумками поточного року через зниження витрат на рекламу через пандемію коронавірусу, пише Variety з посиланням на звіт інвестиційної компанії Cowen & Co.

Відео дня

За прогнозами аналітиків Cowen & Co., загальний чистий дохід Google в 2020 році складе близько $ 127,5 млрд, що на 18% (на $ 28,6 млрд) менше ніж прогнозувалося раніше. Для Facebook аналітики прогнозують аналогічне зниження рекламних доходів на 19%, до $ 67,8 млрд.

Попри зростання активності користувачів Facebook, які за останній місяць стали надсилати на 50% більше повідомлень і активніше читати новини, рекламні продажі в охоплених коронавірусом регіонах сповільнилися.

Очікується, що інші інтернет-компанії, які покладаються на доходи від реклами, також постраждають від пандемії. Наприклад, для Twitter аналітики також очікують зниження обсягу річної виручки на 18%.

Відзначається, що цифрові платформи першими постраждали від скорочення рекламних доходів через відносну легкості розподілу рекламних витрат. У той же час, телебачення зіткнеться з подібними проблемами трохи пізніше - у другому кварталі поточного року.

Однак, аналітики вважають, що Facebook може повернутися до докризових показників вже в 2021 році, збільшивши дохід на 23% - до $ 83 млрд.

Нагадаємо, що Facebook і Instagram заборонили рекламу медичних масок , щоб уникнути спекуляцій на темі коронавируса COVID-19.

Редактор: Люба Балашова

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X