Телеком-регулятор отримав рекордну кількість скарг на контент-послуги — BRDO

29 березня 2021, 11:11

У BRDO відзначають, що у абонентів передоплати практично немає ефективних механізмів захисту своїх прав.

За 2020 рік кількість скарг абонентів на порушення їх прав у наданні мобільних контент-послуг зросла на 19%. Про це йдеться в повідомленні Офісу ефективного регулювання (BRDO).

Відео дня

Йдеться про анекдоти, гороскопи, клубах знайомств та інші послуги які користувачі мобільного зв'язку свідомо не замовляють, але отримують і оплачують. За минулий рік телеком-регулятор отримав рекордні 572 звернення зі скаргами на контент послуги. Всього регулятор отримав 4812 скарг громадян про надання послуг мобільного зв'язку.

«Оператори не готові самостійно припинити практику підключення контент-послуг, які користувачі свідомо не замовляли», - зазначив керівник сектора інформаційних і комунікаційних технологій BRDO Ігор Самоходський. 

Також він додав, що у абонентів передоплати фактично немає ефективних механізмів захисту своїх прав.

За словами представника BRDO оператори затягують процес прийняття змін до Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг, які допомогли б захистити абонентів від підключення небажаних послуг.

Раніше в Київстар заявляли, що спроба влади посилити правила надання контент-послуг може призвести до того, що провайдери контенту, їх партнери і розробники покинуть ринок.

В інтерв'ю НВ Бізнес заступник міністра цифрової трансформації України Олександр Шелест заявляв, що зміни в правила захистять абонентів від небажаних послуг мобільних операторів і їх партнерів, а ринок контент-послуг в Україні може становити від 500 мільйонів до одного мільярда гривень на рік. У разі внесення змін до правил, говорив Шелест, обсяг доходів від контент-послуг зменшиться в рази.

Редактор: Люба Балашова
Показати ще новини
Радіо NV
X