Телеком-регулятор не буде захищати абонентів від списання коштів за контент-послуги

16 липня 2021, 15:18

НКРЗІ призупинив подальшу підготовку нормативно-правового акта про регулювання контент-послуг. У парламентському комітеті заявляли, що міняти ці правила немає сенсу через який набирає чинності в січні 2022 року закону про електронні комунікації.

Телеком-регулятор не братиме постанову уряду, пов'язану із захистом прав споживачів при замовленні, отриманні та відмову від контент-послуг - платних підписок на гороскопи, анекдоти та інші сервіси для абонентів мобільного зв'язку.

Відео дня

Про це йдеться в повідомленні на сайті Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації.

Відповідне рішення НКРЗІ прийняла на засіданні 16 липня. Таким чином регулятор погодився з пропозицією профільного комітету Верховної Ради про те, що в зв'язку з вступом в силу закону про електронні комунікації з 1 січня 2022 роки виникає необхідність комплексного перегляду та затвердження нових Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг.

«Тому внесення точкових змін до підзаконних нормативно-правові акти, які будуть незабаром скасовані, не буде ефективним», - відзначають в парламенті.

Телеком-регулятор призупинив подальшу підготовку зазначеного нормативно-правового акту.

Планується, що з набранням чинності закону Про електронні комунікації пропозиції НКРЗІ будуть підтримані і доопрацьовані з урахуванням позицій Комітету Верховної Ради з питань цифрової трансформації.

Раніше НВ Бізнес писав, що Кабмін так і не зміг розглянути зміни до правил надання телеком-послуг. На засіданні урядового комітету нещодавно призначений член НКРЗІ Микола Ткаченко відкликав питання про контент-послуги з розгляду.

Нагадаємо, що в березні цього року телеком-регулятор отримав рекордну кількість скарг на контент-послуги.

Редактор: Люба Балашова

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X