В АРМА розкрили, хто претендував на управління активами медіахолдингу Курченка

28 липня 2020, 18:44

В АРМА розкрили, хто претендував на управління активами Українського Медіа Холдингу. Із зазначених учасників тендерний комітет АРМА не зміг визначити переможця відбору.

Агентство з розшуку та управління активами, отриманими корупційним шляхом оприлюднило імена претендентів на управління активами Українського Медіа Холдингу олігарха Сергія Курченка.

Відео дня

Йдеться про учасників першого конкурсу, в результаті якого агентство не змогло вибрати переможця. Згідно з протоколом тендерного комітету, в конкурсі на управління активами УМХ брали участь:

ТОВ Об'єднана медіа група. Власником компанії є Максим Варланов.

Згідно з планом розвитку активів, компанія має намір заробляти на розміщенні реклами та спонсорства, здачі приміщень в оренду, реалізації тиражів друкованих ЗМІ, надання рекламних послуг та послуг зі створення аудіовізуального контенту, а також платний доступ до матеріалів видань холдингу. Також компанія збирається заробляти на проведенні заходів та продажу франшиз. Компанія розраховує щомісяця отримувати 2 млн грн при витратах в 500 тис. грн.

ТОВ 1+1 Інтернет, яке входить в холдинг 1+1 media Ігоря Коломойського.

Засновником компанії є кіпрська Грінтвуд Інвестментс Лімітед. За прогнозами Плюсів, за допомогою активів УМХ вони зможуть щомісяця заробляти близько 25 млн грн від розміщення реклами, послуг поліграфії, продажу періодики та контенту. Прогнозовані витрати на роботу нових активів складають 19,1 млн грн.

ТОВ Комунікаційний хаб Економіка. Належить Костянтину Паршину.

Цей претендент очікує отримувати завдяки активам холдингу 5,7 млн грн, з яких 3,5 млн грн — коштом рекламних доходів, 1 млн грн від видавничих послуг, 700 тис. Грн від роздрібної торгівлі та 300 тис. від оренди. При цьому, компанія очікує 3,7 млн грн щомісячних витрат.

ТОВ Зручно. Бенефіціаром компанії значиться Тетяна Лієва з Чернівців.

Компанія має намір щомісяця заробляти на управлінні активами УМХ 10 млн грн при витратах всього в 1,5 млн грн на місяць. Детальний план управління активами в компанії не надали.

ТОВ Ера-Медіа, що належить Оксані Тереховій.

Компанія має намір щомісячно отримувати 12 млн грн доходів від нових активів. Заробляти Ера-Медіа місяць роботи на виробництві контенту для онлайн-ресурсів, друкованих ЗМІ та радіо, а також рекламні послуги і управління правами на зареєстровані в УМХ торгові марки. При цьому 10 млн грн знадобиться Ері-Медіа на щомісячні витрати.

ТОВ Видавництво Український Медіа Дім, яким володіє Віктор Покатілов з Лисичанська.

Компанія має намір отримувати до 14,09 млн грн доходу при витратах близько 11 млн грн.

ТОВ Телерадіокомпанія Шансон Євгена Євтухова

Компанія очікує щомісячний дохід від управління акціями компанії в розмірі 17 млн грн, від оренди нерухомості — 10 млн грн, від здачі в оренду торгових марок УМХ — 300 000 грн. Витрати оцінюються приблизно в 1 млн грн.

Учасники конкурсу претендували на:

  • корпоративні права 72 юридичних осіб;
  • акції (цінні папери) 7 юридичних осіб;
  • майнові права інтелектуальної власності на знаки для товарів і послуг, завірені 283 свідоцтвами на знаки для товарів і послуг;
  • нерухоме майно (5 нежитлових приміщень і 1 нежитловий будинок, 1 земельну ділянку, 2 гаражних бокси);
  • рухоме майно (поліграфічне обладнання в кількості 20 одиниць).

Нагадаємо, що 21 липня стало відомо, що АРМА не змогла провести конкурс на управління активами медіахолдингу Курченка. Процедуру конкурсного відбору за першим конкурсом комісія завершила 12 липня, проте тендерний комітет АРМА не зміг вибрати з семи учасників конкурсу переможця відбору. До оголошення нового конкурсу, його розкритикували в медіагрупі Ріната Ахметова. У Медіа Групі Україна його назвали «прихованою позаконкурсною передачею ліцензій на мовлення» і вимагали скасувати.

Суд передав медіахолдинг УМХ Курченка під управління АРМА у вересні 2019 року. Це майно, майнові та корпоративні права були заарештовані в грудні 2015 року — у вересні 2019 року.

У портфелі холдингу були друковані та онлайн видання Корреспондент, Теленеделя, Forbes Україна (ліцензію було відкликано після потрапляння Курченка до санкційного списку) та інші. До 2013 року УМХ належав Борису Ложкіну.

Редактор: Люба Балашова

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X