Стрімінговий сервіс, який планував конкурувати з Netflix, закрився через пів року після запуску

22 жовтня 2020, 17:13
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке

Сервіс Quibi закривається через шість місяців після запуску. Він привернув інвестицій майже на $ 1,8 млрд.

Стрімінговий сервіс Quibi, який позиціював себе як конкурента Netflix, закривається через пів року після запуску. Про це пише Reuters.

«Світ кардинально змінився з моменту запуску Quibi, і наша автономна бізнес-модель більше не є життєздатною», — заявив засновник компанії Джеффрі Катценберг.

Відео дня

У листі до співробітників Катценберг і головний виконавчий директор компанії Мег Уітман відзначили, що невдача могла бути викликана або тим, що сама ідея була недостатньо сильною, щоб виправдати автономний потоковий сервіс, або через тим, що вона була обрана не вчасно.

«Наша невдача сталася не через відсутність спроб; ми розглянули і вичерпали всі доступні нам варіанти », — відзначили керівники компанії.

За нехай 6 квітня цього року сервіс зібрав близько $ 1,8 млрд від голлівудських студій та інших інвесторів. За даними аналітичної компанії Apptopia, крім продажів реклами, з моменту запуску Quibi заробила $ 3,3 млн на підписці, при цьому з липня виручка має тенденцію до зниження.

Як зазначає видання, закриття Quibi підкреслює домінування великих відео-платформ на зразок Netflix, Amazon Prime Video, Disney + і Apple TV + над більш дрібними стрімінговимі сервісами.

Сервіс Quibi запустився в квітні 2020 року. Сервіс передбачався для використання на смартфонах і пропонував користувачам розважальні відео та новини в епізодах тривалістю не більше 10 хвилин. Вартість передплати становила $ 5 з рекламою або $ 8 доларів на місяць без неї.

Редактор: Люба Балашова

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Картина ділового тижня

Щотижнева розсилка головних новин бізнесу і фінансів

Розсилка відправляється по суботах

Показати ще новини
Радіо НВ
X