«Не душити». Київстар може виділити частину сервісів в окремі бізнеси

9 жовтня 2020, 14:59

В Київстар розглядають можливість відокремити бізнеси, які зможуть краще розвиватися поза рамками юридичного поля компанії.

Мобільний оператор Київстар розглядає можливість підвищити автономію частини сервісів, виділивши їх в окремі бізнес-одиниці. Про це заявив президент компанії Олександр Комаров на конференції 8 жовтня, передає Інтерфакс-Україна.

Відео дня

«Так, ми замислювалися про анбандлінг Київстару і він може бути дуже багаторівневим. Є вже більш-менш зрозумілий напрямок — це відділення інфраструктурного та сервісного бізнесу. Є дуже прогресивний напрямок — відділення цих нових напрямків бізнесу в окремі юрособи, щоб їх «не душити», — заявив Комаров.

За його словами, Київстар як велика компанія з безліччю різних вертикалей бізнесу є сама по собі малорухомою, і всередині неї складно швидко впровадити щось нове. На думку Комарова, всередині такої компанії складно швидко впровадити щось нове, тоді як в сучасному світі від швидкості роботи з новими сервісами і напрямками іноді залежить дуже багато чого.

«Цілком можливо, що ми будемо відбруньковувати від себе бізнеси, які нам здасться, що будуть краще розвиватися поза рамками юридичного поля Київстару. Це цілком можливий сценарій», — наголосив Комаров.

Також він заявив, що Київстар планує активно розвивати супутні сервіси і до 2023 року довести їх частку щонайменше до 5% від загального доходу компанії.

Також Комаров заявляв, що українська мобільна індустрія втратить 3 млрд гривень через пандемію. Половина з цих збитків ляже на Київстар.

Редактор: Люба Балашова
Показати ще новини
Радіо NV
X