Заважає низький ARPU. Київстар планує наростити базу контрактних абонентів приблизно на 20%

27 травня 2021, 12:39

За словами президента Київстар Олександра Комарова, ворогом контракту є дуже низький середній чек.

Оператор мобільного зв’язку Київстар планує збільшити базу контрактних клієнтів на 500 тис. До кінця поточного року. Про це заявив президент Київстару Олександр Комаров, передає Інтерфакс-Україна.

Відео дня

Зазначається, що за підсумками минулого року загальна клієнтська база оператора становила близько 25,9 млн абонентів. При цьому майже 90% абонентів — це клієнти передоплати і більш ніж 10% - контрактні абоненти.

«Контракт цього року має прирости на 500 тис. нових клієнтів. Це певна амбіція Київстару. Ми взагалі прихильники того, щоб ідентифікувати нашу клієнтську базу і переводити її на більш стабільні форми підключення», — наголосив Комаров.

За словами президента Київстар, при тому що в цілому клієнтська база оператора стабільна (не більш ніж 1% скорочення рік до року), за 2020 рік база абонентів передоплати скоротилася на 4%. Вони перерозподілилися в два сегменти: FMC (клієнти, що користуються фіксованим і мобільним зв’язком в комплексі) і контракт.

«Нашим ворогом контракту є дуже низький середній чек. Основним засобом перекладу клієнта на контракт є комбінація телефону і оплати за послуги зв’язку … Середній смартфон в Україні коштує 5−6 тис. грн, а послуги зв’язку на 12 місяців — близько 1 тис. грн. Відповідно, у нас дуже мало ось цієї доданої цінності, щоб переводити клієнта на контракт «, — зазначив Комаров.

Також він підкреслив, що в умовах сірого ринку різниця в ціні за телефон між легальним магазином і інтернет-продавцем може досягати 10−15%.

Нагадаємо, що за підсумками першого кварталу 2021-го дохід Київстар зріс майже до 7 млрд грн — на 15%. Більш ніж половину доходу приніс оператору мобільний інтернет.

Редактор: Люба Балашова
Показати ще новини
Радіо НВ
X