Не футбол, а краще. Як кіберспорт стає в Україні не тільки видовищем, але й успішним бізнесом

13 вересня 2020, 09:09
НВ Преміум

Вітчизняні ґеймери почали заробляти так багато призових, що можуть купувати нерухомість у центрі Києва і виношувати плани зробити відеоігри комерційно успішним спортом № 1 у країні, пише журнал НВ.

У центрі Києва незабаром з’явиться нова спортивна арена, не схожа на всі інші. Бо гратимуть на ній у комп’ютерні ігри. А ще там тренуватимуться й відпочиватимуть геймери зі всього світу. Частиною всієї цієї системи буде розташований безпосередньо в серці столиці, поблизу Європейської площі, готель Дніпро, який у середині літа викупила у держави компанія Смартленд, що заплатила за об'єкт солідну суму — 1,11 млрд грн.

Відео дня

За фірмою-покупцем стоїть засновник вітчизняної кіберкоманди NAVI Олександр Кохановський разом із партнерами. В інтер'єри старого готелю вони хочуть вмонтувати не тільки ресторани, бари, SPA-зони і фітнес-центри, але й інфраструктуру ґеймінгу. Сумарні інвестиції — разом із покупкою, реновацією тощо — сягнуть $60 млн.

«Наше завдання — зробити кіберспорт національною ідеєю», — каже про це Кохановський. Україна, мовляв, не може бути № 1 у футболі, не може змагатися з англійською Прем'єр-лігою. А вітчизняні супер-боксери проводять бої у США чи Німеччині. «Але Україна має унікальну можливість навіки вписати себе в історію кіберспорту», — додає він.

Йдеться про змагання з комп’ютерних і відеоігор — це шутери від першої особи, стратегії в реальному часі та спортсимулятори.

Дослідження Global Esports Market Report продемонструвало, що у 2019 році глобальна аудиторія подібних ігор сягла 450 млн осіб, додавши за 12 місяців 22%, а обіг — $950,6 млн (+10%). Уся ця індустрія перетворилася на один із ринків, який зростає у світі найбільше. В Україні, за оцінкою експертів, її грошовий обіг досяг солідних $40 млн. Це майже вчетверо більше, ніж у сусідній Польщі.

Показати ще новини
Радіо НВ
X