Великий провайдер розповів, як змінилося споживання денного трафіку на карантині

8 квітня 2020, 13:07

Споживання трафіку абонентами зі сфери HoReCa знизилося на 33%, в той час як популярність онлайн-курсів зросла на рівнозначні цифри.

C 16 березня великий український провайдер ВОЛЯ фіксує 30% зростання денного трафіку серед своїх абонентів. Про це йдеться в релізі компанії.

За даними на 30 березня зростання споживання трафіку в "пікові години" в будні склав до 17% в порівнянні з даними лютого за аналогічний період.

Відео дня

При цьому, бізнес-абоненти провайдера, які працюють в сфері гостинності і послуг стали споживати на 33% менше трафіку. Серед бізнес-клієнтів у провайдера відзначили 29% зростання трафіку компаній, діяльність яких пов'язана з мережевими службами. Йдеться про освітні вебінарах і тренінгах, онлайн-магазинах і послуги хостингу.

Нагадаємо, що на час карантину Netflix і YouTube уповільнюють швидкість передачі даних в Європі в умовах безпрецедентного використання мережі через пандемію коронавируса.

Редактор: Люба Балашова
Показати ще новини
Радіо NV
X