Як змінилася вартість інтернет-реклами в Україні - дослідження ІнАУ

3 грудня 2019, 18:16

За першу половину 2019 року в Україні виріс мобільний трафік і частка платної пошукової реклами.

Вартість одного кліка інтернет-реклами в Україні зросла з 2,99 до 4,54 грн в першій половині 2019 року, повідомляється в результатах дослідження Інтернет Асоціації України (ІнАУ).

Відео дня

Серед головних трендів ринку інтернет-реклами дослідники відзначають зростання середньої вартості кліка для пошукової реклами, зростання частки мобільного трафіку і зростання платній пошукової реклами.

Щоб обчислити цей показник в ІнАУ поділили на 25 категорій топ-100 сайтів від SimilarWeb (британська компанія, яка займається веб-аналітикою). У дослідженні враховували також кількість переходів по платному пошуку.

У кожній з категорій середню вартість кліка вираховували через розподіл вартості кліка, на їх загальну кількість.

Найдорожчий середній клік в категорії «Бізнес і промисловість» - 10,58 грн. На другому місці опинилася категорія «Кар'єра та освіта» - 7,55 грн, а на третьому - інтернет і телекомунікації - 7,27 гривень. Найдешевший клік в категорії «Спорт» - всього 0,93 гривні.

Дослідження показало, що мобільний платний пошук склав 71%, в той час як десктопний - 29%. Таким чином, темп зростання мобільної реклами за останній три роки склав 9%.

При цьому, загальний обсяг десктоп-трафіку знизився на 28% у зв'язку зі збільшенням переходів з мобільних.

Більшу частину обсягу десктоп-трафіку зайняла категорія «Покупки», частка якої з минулого року не змінилася і становить близько 55%. На другому і третьому місці опинилися «Туризм» (12,4%) і «Кар'єра й освіта» (7,32%).

Частка платній пошукової реклами в Україні в першій половині 2019 року склала 64% від загального обсягу.

Нагадаємо, що в Інтернет асоціації України вважають, що державне регулювання інтернету призведе до значного зростання цін.

Редактор: Люба Балашова
Показати ще новини
Радіо НВ
X