Вклали $30 млн. Admitad заявила про трансформацію у мультипродуктову компанію

31 січня 2022, 17:26

В IT-компанії Admitad оголосили, що за три роки інвестували понад $30 млн для трансформації бізнесу в мультипродуктову компанію.

Група компаній Admitad заявила про завершення трирічного процесу трансформації в мультипродуктову компанію. Про це йдеться у повідомленні IT-компанії.

В Admitad додали, що витратили понад $30 млн на створення, придбання та впровадження бізнесів у нову міжнародну структуру.

Відео дня

«З 2018 року ми проінвестували понад 30 мільйонів доларів у купівлю компаній, створення представництв у країнах, а також запуск та масштабування нових бізнесів за допомогою стартап-студії Admitad Projects. За цей час стартап студія перевірила понад 300 бізнес-ідей — з них 4 проєкти виросли до round А з опціоном на повний викуп», — розповів Олександр Бахманн, CEO та засновник Admitad.

Зазначається, що в нову структуру Admitad входить вісім B2B та один B2C бізнес, які виросли всередині компанії або були придбані.

«За 2021 рік партнери Admitad Affiliate залучили продажів на $7,8 млрд, тоді як загальний обсяг покупок, залучених усіма бізнесами групи компаній, склав $11,6 млрд», — йдеться у повідомленні компанії.

До кінця 2022 року компанія планує розширити свій Admitad Store, що дасть партнерам доступ до більш ніж 20 000 рекламодавців компанії по всьому світу.

Куплену в 2018 році компанію Adgoal поділять на дві частини — Admitad Monetize та Admitad ConvertSocial. Перша візьметься за монетизацію контентних сайтів, браузерних розширень, програмних продуктів, результатів пошуку. Друга — роботою з блогерами та творцями контенту.

Також повідомляється, що новий проєкт компанії Admitad Pay стане основою для побудови глобального необанку для всіх, хто заробляє в інтернеті.

До 2025 року компанія планує витратити від $75 до $100 млн на інвестиції в цікаві проєкти та відкриття представництв компанії в інших країнах. Таким чином у компанії планують забезпечити зростання не менше ніж на 50% рік до року.

Admitad — глобальна IT-компанія, яка розробляє та інвестує в рекламні та монетизаційні технології, партнерські сервіси, рішення для управління заробленими коштами, сервіси для медіабаїнгу та Smart Shopping. Компанія має офіси в дев’яти країнах по всьому світу, до яких входить і Україна. В Україні Admitad співпрацює із брендами Цитрус, Rozetka, Monobank, Intertop, Concert.ua.

Раніше повідомлялося, що фонд співвласників Parimatch купив контрольну частку у компанії, яка займається арбітражем трафіку. На ринку угоду оцінюють у $10−20 млн.

Редактор: Люба Балашова
Показати ще новини
Радіо NV
X