Ринок на $100 мільйонів. Хто і як заробляє на українській онлайн-освіті — інтерв'ю
За приблизними підрахунками, потенціал ринку онлайн-освіти в Україні вже сьогодні — майже $100 мільйонів, але вітчизняних гравців на ньому одиниці, а власне ринок поки що не цікавить інвесторів. Як і навіщо розвивати EdTech-продукти в Україні?
НВ Бізнес спілкувався із співзасновником та головним виконавчим директором онлайн-школи EnglishDom Максимом Сундаловим про ринок EdTech, його потенціал в Україні, продуктові IT-компанії і про те, скільки «живе» студент, якщо його не мотивувати.
Контекст.
Молодий і незрілий: ринок EdTech в Україні
— Що, власне, мають на увазі, коли обговорюють ринок EdTech в Україні?
— EdTech — це використання технологій для освіти. В онлайн-навчанні — ціла низка переваг. EdTech-ринок заснований на цифрах та аналітиці. Річ у тім, що дуже складно порахувати результативність навчання студента в офлайні. Так, він здає якісь тести, студіює книжки, але цим процесом практично ніхто не керує — все відбувається емпіричним шляхом на рівні викладача. Водночас на EdTech-ринку будь-який крок студента — скільки уроків він пройшов, чи виконує він домашню роботу
Друга перевага — персоналізація: технологія EdTech дозволяє персоналізувати контент і шлях студента. Третій великий блок — використання BigData і штучного інтелекту для того, щоб давати релевантні завдання і вправи — наприклад, на підставі помилок студентів. Така система дозволяє краще керувати процесом і вести студента до мети.
— Український ринок онлайн-освіти: скільки це в грошовому вираженні?
Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.