Інтернет на карантині. Як змінилася поведінка користувачів мережі під час пандемії - дослідження
Різке зростання популярності відеодзвінків і трансляцій, популярність регіональних ЗМІ та повернення від смартфона до комп’ютера.
За час карантину користувачі в США стали частіше виходити в інтернет за допомогою комп’ютерів, ніж мобільних телефонів, говориться в дослідженні аналітичних компаній SimilarWeb і Apptopia, зробленому для видання New York Times.
Найбільшою популярністю користуються сервіси потокового відео на кшталт Netflix або Youtube, а також соцмережа Facebook. Популярність веб-версій відеосервісів виросла на 16% і 15,3% відповідно. Веб-версія Facebook показала приріст в 27% при 1,1% росту додатку.
Виріс трафік в застосунках для відеодзвінків на кшталт Google Duo і Houseparty і в локальній соцмережі nextdoor.com.

Також приріст аудиторії показали сервіси для віддаленої роботи та навчання. Аудиторія Zoom перевищила 6 млн користувачів, Google Classroom 4 млн. Кількість користувачів Microsoft Teams і Hangouts теж зросла, але не так значно.

Різко зріс трафік у регіональних видань, і у деяких національних ЗМІ. У той же час вірусні ресурси і сайти з фейковий інформацією втратили значну частину інформації.
Також серйозно впала популярність у спортивних ресурсів через масову скасування спортивних заходів. У той же час, зростає трафік у онлайн відео ігор і сервісів, які дозволяють дивитися трансляції кіберспорту. Наприклад, трафік Twitch виріс на 20%. Також продовжує зростати популярність сервісу коротких відео TikTok який і до пандемії був одним з найбільш завантажуваних сервісів.

Нагадаємо, що акціонер подав до суду на Zoom через приховування даних про уразливість. Інвестор вважає, що пов’язані з уразливістю даних скандали завадили зростанню акцій Zoom.