Розміщуйте і заробляйте. Як Instagram стає одним із головних рекламних майданчиків України

27 вересня 2020, 09:56
НВ Преміум
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке

Instagram за приростом кількості користувачів в Україні вже обігнав Facebook і став серйозним ринком просування товарів, дозволяючи блогерам заробляти на рівні топ-менеджерів, пише журнал НВ.

П риблизно 13 млн українців, або 35% населення країни, мають акаунт у соцмережі Instagram. Це навіть більше, ніж загалом у світі: інста-акаунт має кожен сьомий землянин.

Орієнтована на візуальний контент платформа за допомогою своїх користувачів генерує на рік мільйони фото, лайків у вигляді сердечок і коментарів. Вона настільки проникла у життя користувачів, що фактично стала іконою сучасної культури.

Відео дня

Американське видавництво Merriam-Webster, яке займається виробництвом словників і енциклопедій, зареєструвало слово «інстаграмити» як цілком літературне дієслово. Офіційним стало також слово «інстаграмний» [instagrammable] — щось, що заслуговує окремого допису в цій соцмережі. Відтак і слово «фоловер» теж впевнено увійшло у лексикон сучасної людини. Як і «блогер» — людина, яка регулярно розміщує свої дописи в різних соцмережах.

Вітчизняне трудове законодавство поки не передбачає такої професії, як інста-блогер, але десятки тисяч співвітчизників уже навчилися заробляти у цій соцмережі гроші. До того ж солідні.

Українська аудиторія Instagram поки відстає від фейсбукової на 2 млн осіб. Проте інста-тусовка дуже інтенсивно росте: якщо за останні пів року вітчизняна ФБ-популяція збільшилася на 1 млн користувачів, то Instagram за той же період залучив 1,5 млн осіб. Такими є підсумки дослідження комунікаційної групи PlusOne.

Втім, відставання у загальній кількості користувачів характерне для аудиторії старших за 30. А от серед молоді до 29 років Insta є соцмережею № 1: у цьому віковому сегменті вона, за даними PlusOne, випереджає ФБ.

Аналітики звертають увагу на те, що серед 19−26-річних жителів країни рівень проникнення Instagram досягає 100%, а серед 18−24-річних навіть перевищує.

Це означає, що один користувач має одразу кілька акаунтів.

У Instagram справді чимало фейкових сторінок, які існують для накрутки кількості підписників. Саме за останніх розгорнулася головна боротьба серед тих, хто робить у соцмережах бізнес.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Картина ділового тижня

Щотижнева розсилка головних новин бізнесу і фінансів

Розсилка відправляється по суботах

Показати ще новини
Радіо НВ
X