Частка мобільної інтернет-реклами за підсумками року зросла майже на 16% - дослідження ІнАУ

2 лютого 2021, 18:09

За підсумками 2020 року частка мобільної реклами в загальному обороті зросла майже на 16% в порівнянні з минулим роком. У порівнянні з першим півріччям 2020 го зростання склало 8,6%.

За підсумками 2020 року частка мобільного інтернет-реклами виріс до 63,6% в порівнянні з 47,7% роком раніше. Про це йдеться в результатах 1-й етап дослідження ринку медійної інтернет-реклами Інтернет Асоціації України.

Відео дня

Згідно з дослідженням ІнАУ частки медійної інтернет-реклами за підсумками 2020 року розподілилися наступним чином: частка банерної реклами склала 34,8% (Проти 34,6% роком раніше), In-stream відео (Рекламні вставки в відеороликах) - 39,4% (Проти 39,5% роком раніше), а частка In-page відео підросла до 13,4% 12,5%).

У той же час частка інших нестандартних рішень (Спливаючі вікна, синхронні банери, звукова реклама в цифровому аудіопотоки і т. Д.) Практично не змінилася і склала 8,7% (Проти 8,6% роком раніше), а частка спонсорства впала до 3,7% 4,8%).

У сегменті мобільного медійної інтернет-реклами частки розподілилися наступним чином. Частки банерної реклами склала 25,9%, In-stream відео - 28,2%, а In-page video (Content-roll) - 2,9%. При цьому, частка інших нестандартних рішень зросла до 5,6%, а спонсорства - до 1%.

Частка закупівель за допомогою автоматизованої реклами (Programmatic) на ринку медійної інтернет-реклами склала 41,71%.

Частка соціальних медіа і месенджерів (FB, Instagram, Twitter, YouTube, Skype, Viber і ін.) Підросла до 46,17% за підсумками року.

Нагадаємо, що за даними дослідження про ринок інтернет-реклами AdEx Benchmark 2019, український ринок виявився найбільш динамічним в Європі за останні чотири роки .

Редактор: Люба Балашова

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X