Google не буде продавати занадто таргетовану рекламу
Після остаточної відмови від сторонніх файлів cookie у 2022 році Google обіцяє відмовитися від використання технологій відстеження, що ідентифікують користувачів під час перегляду сторінок в інтернеті.
Google планує припинити продаж реклами, заснованої на всій історії відвідин сайтів людиною, пише The Wall Street Journal .
Компанія пообіцяла не створювати альтернативні технології для відстеження користувачів після відмови від сторонніх файлів cookie і не використовувати технології, які розробляють інші компанії
Рішення може допомогти галузі цифрової реклами відмовитися від інідівідуалізірованного відстеження даних користувачів, яке піддається все більшій критиці з боку захисників приватності і регуляторів.
«Люди не повинні погоджуватися з тим, що їх відстежують в інтернеті в рекламних цілях, а рекламодавцям не потрібно відстежувати окремих користувачів, щоб отримати переваги від цифрової реклами», — написав у блозі компанії менеджер по продуктах Google Девід Тьомкін.
Відзначається, що такий крок може викликати негативну реакцію з боку рекламодавців, оскільки багато компаній покладаються на відслідковування користувачів для націлювання своїх оголошень, вимірювання ефективності реклами та запобігання шахрайству.
За даними консалтингової компанії Jounce Media, в 2020 році 52% світових витрат на цифрову рекламу припало на частку Google.
Менеджер по продуктах Google Девід Тьомкін зазначив, що якщо цифрова реклама не зміниться відповідно до зростаючих побоюваннями людей з приводу конфіденційності та особистих даних, майбутнім вільного і відкритого інтернету опиниться під загрозою.
У січні цього року Google розповіла про технологію Federated Learning of Cohorts (FLoC), яка повинна замінити сторонні файли cookie, пише Axios. Ця технологія використовує алгоритми машинного навчання для аналізу даних користувачів і на основі переваг об'єднує користувачів в великі групи.
Раніше повідомлялося, що Google працює над новою функцією, яка повинна захистити Android-користувачів від стеження з боку розробників додатків.