Google не буде продавати занадто таргетовану рекламу

4 березня 2021, 11:08

Після остаточної відмови від сторонніх файлів cookie у 2022 році Google обіцяє відмовитися від використання технологій відстеження, що ідентифікують користувачів під час перегляду сторінок в інтернеті.

Google планує припинити продаж реклами, заснованої на всій історії відвідин сайтів людиною, пише The Wall Street Journal .

Компанія пообіцяла не створювати альтернативні технології для відстеження користувачів після відмови від сторонніх файлів cookie і не використовувати технології, які розробляють інші компанії

Відео дня

Рішення може допомогти галузі цифрової реклами відмовитися від інідівідуалізірованного відстеження даних користувачів, яке піддається все більшій критиці з боку захисників приватності і регуляторів.

«Люди не повинні погоджуватися з тим, що їх відстежують в інтернеті в рекламних цілях, а рекламодавцям не потрібно відстежувати окремих користувачів, щоб отримати переваги від цифрової реклами», — написав у блозі компанії менеджер по продуктах Google Девід Тьомкін.

Відзначається, що такий крок може викликати негативну реакцію з боку рекламодавців, оскільки багато компаній покладаються на відслідковування користувачів для націлювання своїх оголошень, вимірювання ефективності реклами та запобігання шахрайству.

За даними консалтингової компанії Jounce Media, в 2020 році 52% світових витрат на цифрову рекламу припало на частку Google.

Менеджер по продуктах Google Девід Тьомкін зазначив, що якщо цифрова реклама не зміниться відповідно до зростаючих побоюваннями людей з приводу конфіденційності та особистих даних, майбутнім вільного і відкритого інтернету опиниться під загрозою.

У січні цього року Google розповіла про технологію Federated Learning of Cohorts (FLoC), яка повинна замінити сторонні файли cookie, пише Axios. Ця технологія використовує алгоритми машинного навчання для аналізу даних користувачів і на основі переваг об'єднує користувачів в великі групи.

Раніше повідомлялося, що Google працює над новою функцією, яка повинна захистити Android-користувачів від стеження з боку розробників додатків.

Редактор: Люба Балашова
Показати ще новини
Радіо NV
X