Стопами Apple. Google змінить політику приватності на смартфонах з Android

17 лютого, 10:59
Google змінить політику приватності на смартфонах (Фото:REUTERS/Andrew Kelly/File Photo)

Google змінить політику приватності на смартфонах (Фото:REUTERS/Andrew Kelly/File Photo)

Компанія Google вирішила за Apple змінити політику приватності на смартфонах. Компанія шукає заміну чинному рекламному ідентифікатору advertising ID.

У Google оголосили, що вводять для смартфонів на ОС Android рішення, які обмежуватимуть передачу даних третім особам — раніше схоже рішення ввела на своїх смартфонах Apple.

Про зміни у політиці конфіденційності йдеться у повідомленні компанії.

Відео дня

Компанія шукає заміну рекламному ідентифікатору advertising ID, який зараз присвоюється кожному пристрою Android і дозволяє таргетувати рекламу.

« Сьогодні ми оголошуємо про багаторічну ініціативу створення „пісочниці конфіденційності“ (Privacy Sandbox) на Android з метою впровадження нових, більш приватних рекламних рішень. Зокрема, ці рішення обмежуватимуть передачу даних третім особам і працюватимуть без крос-додаткових ідентифікаторів, включаючи рекламний ідентифікатор», — йдеться в повідомленні Google.

Також у компанії заявили, що вивчають технології, які знижують ймовірність прихованого збору даних.

"Наша мета з "пісочницею конфіденційності" на Android - розробити ефективні рекламні рішення, що підвищують конфіденційність ", - зазначили в компанії.

У Google зазначили, що поки компанія працює над новими рішеннями, існуючі функції рекламної платформи будуть підтримуватися протягом щонайменше найближчих двох років.

Нагадаємо, що навесні 2021 року Apple випустила оновлення iOS, яке дозволяє користувачам самостійно вибрати, з якими програмами вони готові ділитися своїми даними.

Через пів року після цього нововведення компанія збільшила свою частку на ринку мобільної реклами втричі.

Станом на початок листопада 2021 року оновлення політики конфіденційності Apple обійшлися гігантам соціальних мереж (Snap, Facebook, Twitter і YouTube) майже $10 млрд. Рекламодавці переключилися на інші платформи та користувачів Android.

Редактор: Люба Балашова

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X