У Google можуть забрати браузер Chrome і частину рекламного бізнесу

12 жовтня 2020, 18:53

Причиною уваги антимонопольників до браузеру Chrome і рекламного бізнесу компанії стала відмова від підтримки сторонніх cookie-файлів в браузері.

Мін'юст США і генеральна прокуратура США розглядають питання, чи змушувати Google продавати браузер Chrome і частину свого рекламного бізнесу. Про це пише Politico.

Ці розмови відбуваються на тлі підготовки до антимонопольного судового розгляду, який Мін'юст США, як очікується, почне в найближчі тижні. Відзначається, що цей розгляд може прокласти шлях до першого за останні десятиліття поділу американської компанії за рішенням суду.

Відео дня

Водночас обговорення як послабити контроль Google над глобальним ринком цифрової реклами вартістю $162,3 млрд ще тривають. Відзначається, що прокуратура обговорювала це питання з фахівцями з реклами, конкурентами та медіа.

Відзначається, що головною причиною, по якій компанію можуть зобов’язати продати Chrome і рекламний бізнес, називають відмову Google від підтримки сторонніх cookie-файлів в браузері.

Як пише видання, метою антимонопольників може стати сервіс DoubleClick, який Google купила ще у 2007 році.

Крім того, до кінця жовтня Мін'юст США повинен подати Антитрастівський позов до Google, який належить до контролю компанії над пошуковою видачею, в тому числі просуванню Chrome на мобільній ОС Android.

Нагадаємо, що Демократи в конгресі США випустили майже 450-сторінкову доповідь про підсумки 16-місячного антимонопольного розслідування проти Apple, Google, Amazon і Facebook і запропонували розділити компанії, прийнявши відповідні поправки до антимонопольного законодавству.

Редактор: Люба Балашова

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Картина ділового тижня

Щотижнева розсилка головних новин бізнесу і фінансів

Розсилка відправляється по суботах

Показати ще новини
Радіо НВ
X