Боротьба з фейками. Google відключає рекламу для контенту, який заперечує глобальне потепління

8 жовтня 2021, 10:53

Google і YouTube будуть відключати монетизацію для контенту, який заперечує зміни клімату. Таким чином компанія планує боротися з дезінформацією.

Компанія Google буде відключати рекламу поруч з контентом, який заперечує зміни клімату, передає The Wall Street Journal.

Зміни торкнуться, в тому числі і відео на YouTube. Заборона поширюється на «контент, який суперечить усталеній науковому консенсусу щодо існування і причин зміни клімату». Вона також стосується будь-якого контенту, в якому заперечується, що діяльність людини або викиди парникових газів сприяють зміні клімату.

Відео дня

Представник компанії, яка є найбільшим гравцем на ринку digital-реклами зазначив, що Google буде використовувати «комбінацію автоматизованих інструментів і людського аналізу», щоб забезпечити дотримання нових правил.

Політика компанії, яка забороняє рекламу контенту, який заперечує зміну клімату, набирає чинності через 30 днів. Крім того, рекламодавці не зможуть купувати рекламу, яка заперечує зміни клімату або містить посилання на вебсторінку, що заперечує зміну клімату. За його словами, ця політика, що стосується рекламодавців, набуде чинності через 60 днів.

Раніше Google протягом декількох років забороняв рекламу контенту, який вважається таким, що вводить в оману або непривабливим для рекламодавців. Йшлося про дезінформацію, дезінформації про пандемію коронавірусу і деякому контенті за участю неповнолітніх. Критики називали зусилля компанії з боротьби з фейковими новинами недостатніми.

Як зазначає WSJ, дохід Google від реклами становить близько $147 млрд. Він надходить від продажу рекламних площ у власних продуктах, на кшталт YouTube, а також від посередництва під час продажу реклами на сторонніх сайтах.

Нагадаємо, що Google примусово включить двухфакторну аутентифікацію для 150 млн користувачів сервісів компанії, зокрема — мільйонів авторів YouTube.

Редактор: Люба Балашова
Показати ще новини
Радіо NV
X