Український Genesis Investments інвестував у литовський стартап з управління рекламними кампаніями

4 серпня 2020, 12:36

Залучені під час посівного раунду півмільйона доларів RedTrack направить на розширення функціоналу та автоматизацію процесу купівлі реклами.

Український венчурний фонд Genesis Investments спільно з литовським Iron Wolf Capital інвестували $ 500тис. в литовський SaaS-стартап з аналізу та управління рекламними кампаніями RedTrack.io. Про це пише AIN.UA.

Відео дня

Повідомляється, що залучені під час посівного раунду кошти компанія направить на створення нового функціоналу, заснованого на машинному навчанні. Також кошти підуть на впровадження автоматизованих процесів адаптації нових клієнтів.

«RedTrack.io — це незалежний від цифрових каналів інструмент, який допомагає Медіабайер засновувати свою роботу на даних, а не на припущеннях. Так як ми ростемо, то зараз націлені на прикладне застосування машинного навчання для пошуку нових рішень автоматизації роботи з рекламою», — зазначив CEO RedTrack Влад Жовтенко.

Генеральний партнер Genesis Investments Віталій Лаптенок прогнозує цього року зростання витрат на онлайн-рекламу на 7% порівняно з 2019 роком.

«Бюджети на маркетинг будуть зменшуватися, але маркетологи будуть більш уважно стежити за ефективністю кожного рекламного долара», — додав Лаптенок.

Стартап із базою у Вільнюсі RedTrack. io працює над інструментом для медіабайерів, рекламних агентств, e-commerce і інших видів бізнесу, які розміщують і закуповують рекламу онлайн. Він дозволяє аналізувати витрати на рекламу і ефективність кожного каналу трафіку, а також збирати всі дані в одному інтерфейсі.

Редактор: Люба Балашова
Показати ще новини
Радіо НВ
X