Facebook прозвітував про уповільнення зростання доходів через Apple

26 жовтня 2021, 09:00

У Facebook вважають, що нові правила Apple, які змушують розробників вимагати дозволу користувача на відстеження даних, позначаться на доходах компанії і в майбутньому.

Facebook прозвітувала за підсумками кварталу і звинуватила нові правила конфіденційності Apple в уповільненні зростання продажів, пише The Wall Street Journal.

Так, виручка компанії в третьому кварталі досягла $29,01 млрд. Це на 35% більше, ніж роком раніше, але нижче за очікування аналітиків. Так, опитані FactSet аналітики очікували, що виторг компанії складе не менш ніж $29,56 млрд.

Відео дня

При цьому зростання виручки на 35% у річному вимірі є найменшим з четвертого кварталу 2020 року.

Прибуток Facebook за підсумками кварталу зріс на 17% до $9,19 млрд. Також компанія звітувала про 3,58 мільярда користувачів на місяць у Facebook, Instagram та інших сервісах. Це на 12% більше, ніж роком раніше.

Доходи від реклами трохи знизилися порівняно з другим кварталом, у тому числі в США та Канаді - найбільшому об'єднаному сегменті ринку. Продажі в Європі також знизилися, проти попереднього кварталу.

У Facebook вважають, що якщо б Apple не запровадила нові правила конфіденційності, продажі компанії зросли б. У компанії додали, що продовжать відчувати вплив змін і у наступних кварталах.

Зазначається, що продаж реклами є основним джерелом доходів Facebook і через нововведення iOS, яке змушує розробників додатків вимагати у користувачів дозвіл на відстеження, зростали повільніше в минулому кварталі.

Ця зміна ускладнила для рекламодавців націлення реклами на аудиторію та отримання інформації про те, наскільки добре їхня реклама працює.

У компанії попередили про подальшу невизначеність нових правил Apple для рекламного бізнесу гіганта соціальних мереж.

Акції Facebook зросли в ціні більш ніж на 3% під час розширених торгів у понеділок. Тижнем раніше вони впали на 5% після того, як розробник Snapchat звинуватив Apple у падінні доходів від реклами. Акції самої Snap тоді впали на 25%.

Раніше повідомлялося, що завдяки змінам політики конфіденційності Apple значно наростила свою частку на ринку мобільної реклами за останні шість місяців.

Редактор: Люба Балашова
Показати ще новини
Радіо NV
X