Facebook, Twitter і Google. У Великій Британії запропонували запровадити податок для соцмереж
У комітеті парламенту Великої Британії з питань культури, ЗМІ, спорту та цифрових технологій висловилися за податок на компанії-операторів соцмереж для фінансування заходів проти дезінформації.
Про це повідомили європейські ЗМІ з посиланням на доповідь комітету, що є урозпорядженні громадськості, передає агентство Інтерфакс-Україна.
"Ми маємо справу ні з чим іншим, як з кризою в нашій демократії, яка заснована на систематичному маніпулюванні даними", - заявив голова комітету Деміан Коллінз.
За його словами, така діяльність робить мішенню громадян, без їх згоди, шляхом кампаній з дезінформації та поширення ненависті.
У доповіді містяться рекомендації направляти податкові збори з підприємств, які керують соцмережами, на забезпечення шкільних занять з цифрової грамотності, просвіти громадськості з подібних питань і збільшення фінансування служби британського уповноваженого з питань інформації.
У документ включено рекомендації з перевірки безпеки соцмереж. Автори доповіді також хотіли б зобов'язати операторів соцмереж бути більш уважними, коли на їх цифрових платформах розміщується згубна і протиправна інформація.
Укладачі доповіді критикують Facebook, Twitter і Google, стверджуючи, що ці компанії безвідповідально збирають дані і чинять негативний вплив на те, що бачать в соцмережах їх користувачі.
Крім того, в документі міститься заклик до глави Facebook Марка Цукерберга постати перед комітетом і відповісти на запитання, пов'язані зі скандалом навколо компанії Cambridge Analytica.
Представник британського уряду заявила, що влада ставиться дуже серйозно до проблеми дезінформації та онлайн-маніпуляцій. "Ми звернули увагу на доповідь комітету, і ми розглянемо його фінальні рекомендації", - наводять ЗМІ її слова.
Нагадаємо, що раніше щодо соціальної мережі Facebook спалахнув найграндіозніший в історії скандал. Через додаток This is Your digital life, створений професором Кембриджського університету російського походження Олександром Коганом, було зібрано персональні дані 50 млн користувачів. З порушенням правил Facebook дані було передано третій стороні - компанії Cambridge Analytica, заснованій мільярдером Робертом Мерсером.