Facebook подала позов до антимонопольному органу ЄС через особисті дані співробітників
Facebook має намір судитися з європейськими антимонопольними регуляторами через запитів, які можуть привести до розкриття особистих даних співробітників компанії.
Компанія Facebook подала в суд на антимонопольні органи ЄС через надмірні запити інформації, які нібито порушують конфіденційність особистих даних співробітників компанії. Про це пише Reuters з посиланням на компанію.
Як нагадує агентство, запити пов'язані з двома розслідуваннями щодо соцмережі, які ЄС почав в 2019 році. Одне з розслідувань пов'язано зі звинуваченнями компаній з розміщення реклами на адресу сервісу Facebook Marketplace. Сервіс звинуватили у використанні своїх позицій для витіснення більш дрібних конкурентів. Друге розслідування пов'язане зі збором даних користувачів з додатків.
За інформацією агентства, за вказаний час компанія надала регулятору близько 315 тисяч документів на 1,7 млн сторінок.
«Виключно широкий характер запитів комісії означає, що ми зобов'язані будемо передавати переважно не належні до справи документи, які не мають нічого спільного з розслідуваннями комісії, включаючи дуже конфіденційну особисту інформацію, таку як медична інформація співробітників, особисті фінансові документи і особиста інформація про членів родин співробітників», - відзначили в Facebook.
За словами джерела Reuters, регулятор запросив документи, що містять близько 2500 ключових фраз, включаючи «Велике питання», «не підходить для нас», «відключення» та інші. Джерело агентства уточнив, що такі запити можуть бути знайдені в інформації про стан здоров'я співробітників, оцінці роботи і навіть заявах про прийом на роботу в компанію, що не мають відношення до розслідувань ЄС.
У відповідь регулятор заявиа, що буде захищатися в суді.
Нагадаємо, що недавно Facebook зіткнулася з бойкотом з боку рекламодавців на тлі протестів, що спалахнули в США протягом останніх кількох тижнів. Ряд компаній, серед яких зокрема Unilever, Starbucks, Ford Motor, Disney і Verizon Communication, урізали або скасували свої витрати на рекламу в Facebook і Instagram. Таким чином учасники бойкоту намагаються підштовхнути Facebook до більш виваженої політики щодо протистояння расизму і дискримінації.