Доведеться доплатити. Дуров анонсував відключення реклами у каналах Telegram
У месенджері Telegram з’явиться можливість відключати рекламу за передплатою. Схожу пропозицію розробляють і для авторів каналів.
Засновник Telegram Павло Дуров оголосив плани запустити в месенджері нову функцію для відключення реклами в каналах. Про це він написав у своєму каналі.
За словами Дурова, нова функція може бути оформлена у вигляді підписки і команда месенджера вже розпочала її розробку. Запуск очікується цього місяця.
Також Дуров анонсував, що автори каналів зможуть самі відключати офіційні рекламні оголошення у своїх каналах всім користувачам.
«Наразі ми прораховуємо економічні умови цієї опції», — додав засновник Telegram.
За словами засновника месенджера, незабаром рекламодавці зможуть розміщувати «невидиме» оголошення в будь-якому каналі, яке, за умови достатньої вартості показу, призведе до відсутності оголошень у цьому каналі.
Дуров наголосив, що Telegram не показуватиме рекламних повідомлень у списку чатів, особистих розмовах чи групах.
«Реклама торкнеться тільки великих каналів — сервіси, де вже і так є реклама, і підтримка яких призводить до найбільших витрат з боку Telegram», — написав засновник Telegram.
Також він додав, що команда месенджера продовжить працювати над функціями, які дозволять Telegram стати беззбитковим проєктом.
Нагадаємо, що у грудні минулого року засновник Telegram Павло Дуров анонсував появу в месенджері нових платних функцій для бізнес-користувачів, власну рекламну платформу та платні стікери.
Наприкінці жовтня цього року він повідомив, що Telegram запустить рекламні повідомлення в каналах із понад 1000 підписників.