Троє проти одного. Стрімінгові платформи Disney вперше випередили Netflix за кількістю підписок

12 серпня 2022, 10:10
Disney наростив кількість передплатників своїх стрімінгових платформ (Фото:REUTERS/Nick Pfosi)

Disney наростив кількість передплатників своїх стрімінгових платформ (Фото:REUTERS/Nick Pfosi)

Три стрімінгові платформи Disney вперше випередили Netflix за кількістю підписок.

Кількість передплат на трьох стрімінгових платформах Disney (Hulu, Disney+ та спортивна платформа ESPN+) зросла до 221,1 млн, вперше випередивши кількість користувачів Netflix, пише ВВС.

Відео дня

За підсумками кварталу кількість підписок Disney+ зросла на 14,4 млн. Багато з цих передплатників перебувають за межами США — набагато більше, ніж очікували аналітики.

При цьому збільшення цієї цифри коштувало компанії значних витрат — стрімінговий бізнес втратив 1,1 мільярда доларів за квартал.

У Disney попередили, що втрата прав на трансляцію крикету в Індії призведе до падіння числа користувачів у порівнянні з попередніми прогнозами.

Аналітики називають це "поворотним моментом у стрімінгових війнах", відзначаючи, що у Disney було більше можливостей для зростання, ніж у головного суперника Netflix.

У той же час зазначається, що Disney вважає підписку на кожну зі своїх платформ окремо, тому деякі користувачі можуть бути враховані кілька разів.

Уточнено. У прес-службі Netflix наголосили, що Disney повідомила про 221 мільйон підписок, а не передплатників. При цьому компанія не надала даних про кількість передплатників без дублювання.

"Netflix досі залишається найбільшим стрімінговим сервісом у світі за доходами, залученням користувачів і кількістю передплатників", - заявили в Netflix.

У грудні Disney планує підвищити плату за послуги без реклами до $10,99 на місяць, але керівники не очікують, що зростання цін відштовхне клієнтів у довгостроковій перспективі. Також у компанії мають великий інтерес з боку потенційних рекламодавців, які цікавляться розміщенням на платформах Disney.

Раніше повідомлялося, що стрімінговий сервіс Netflix втратив майже мільйон передплатників за підсумками кварталу. Це вдвічі менше, ніж очікували у самій компанії.

Редактор: Люба Балашова
Показати ще новини
Радіо NV
X