Датагруп залишить бренд Volia
В Датагруп відзначили, що сума угоди з Volia є ринковою і додали, що були не єдиним претендентом на покупку телеком-провайдера.
Датагруп не відмовлятиметься від бренду Volia після завершення угоди з купівлі оператора. Про це СЕО компанії Михайло Шелемба розповів в інтерв'ю Delo.ua.
«Зараз у Volia один з найбільших онлайн-кінотеатрів в Україні. У планах - подальше розширення бази клієнтів і розвиток власних телеканалів. Майбутнє індустрії медіасервісів за легальним контентом. Тому відмовлятися від бренду Volia ми не будемо », - зазначив Шелемба.
Також він підкреслив, що в момент самого юридичного події - придбання компанії - для абонентів Volia нічого не зміниться. У той же час Шелемба заявив про плани компанії модернізувати мережу Volia і збільшити надійність сервісу.
У той же час Шелемба додав, що стратегічно правильно для Volia надавати не тільки інтернет, але і контент-послуги. Він зазначив, що у Volia є сильні власні телеканали, які просуваються і в мережах інших операторів.
СЕО Датагруп відмовився розголошувати суму угоди, але підкреслив у компанії були конкуренти на покупку Volia.
«Ми були не єдиним потенційним покупцем, був конкурентний процес, і ми дали кращу пропозицію. Безумовно, ця ціна ринкова, і вона немаленька », - зазначив Шелемба.
Раніше в цей же день повідомлялося, що національний оператор фіксованого зв'язку Датагруп домовився про покупку 100% оператора Volia.
Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.