Не варто давати людям ідею, що в кризовій ситуації ти помер — Дарко Скульський про команду і креативну економіку в Україні

25 листопада 2020, 09:50
НВ Преміум

Понад рік тому в інтерв'ю журналу НВ засновник компанії Radioaktive Film Дарко Скульський розповідав про партнерство з НВО в крутому серіалі Чорнобиль та ділився анонсами гучних прем'єр в 2020 році

Проте пандемія скорегувала плани одного з лідерів українського продакшена: на форумі Креативна Україна-2020 Дарко з колегами більше обговорювали виживання, а вже потім розвиток.

Відео дня

НВ Бізнес говорив із Дарком Скульським про креативну індустрію в Україні під час кризи і про те, як зберегти компанію, коли ринки завмирають, а здавалося б надійні бізнес-моделі руйнуються.

Контекст. Radioaktive Film — українська сервісна компанія, що займається організацією кіно- та відеовиробництва. Компанію 1998 року заснували американці українського походження Дарко Скульський і Роман Кіндрачук, пізніше приєдналася Євгенія Яцута, яка стала управляючим партнером компанії. RF орієнтовані на організацію та проведення зйомок в Україні для іноземних рекламних продакшенів та кіновиробників. У 2018 році компанія виграла премію Shots Awards 2018, ставши найкращим продакшн-сервісом у світі, на той момент устигнувши попрацювати над відео для таких виконавців і брендів, як Twenty One Pilots, ONUKA, Hurts, Coldplay, Apple, Hennessy, Lenovo, Audi, Guinnes та багатьох інших. Серед нагород компанії — усі види Каннських Левів за низку роликів, золото Asia Pacific AdFest 2010, срібло New York Festival 2010 Art & Technique. Серед найвідоміших в Україні теле- та кінопроєктів продакшн-сервісу — організація зйомок серіалу «Чорнобиль» від HBO та фільму «Смерть Сталіна».

Влада, індустрія і коронавірус

—  Міністр культури та інформаційної політики України Олександр Ткаченко озвучив не надто втішні результати креативної галузі і, щобільше, такі ж прогнози. Як зараз почувається український ринок відеопродакшену?

— Мені здається, що перше, що страждає під час будь-якої кризи — це маркетинг, якщо говорити про місцевих виробників та роботу на місцевих ринках. За моїми відчуттями, в цьому сегменті сталося дуже значне падіння.

Мій бізнес більше направлений на зйомки для міжнародного ринку, але в Україні. Цей ринок також упав дуже сильно — десь на 50% проти минулого року. Три-чотири місяці ми взагалі не працювали, останні три — не спостерігаємо зростання.

— Водночас представники рекламного ринку неодноразово наголошували в комунікації з бізнесом: на маркетинг у кризу потрібно звертати особливу увагу, щоби лишитися в обоймі…

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X