Великий мобільний оператор пояснив проблеми зі зв’язком під час блекаутів

11 листопада 2022, 11:24
Київстар закликає знизити споживання трафіку (Фото:НВ)

Київстар закликає знизити споживання трафіку (Фото:НВ)

У компанії Київстар пояснили проблеми із зв’язком під час відключень світла.

Великий мобільний оператор Київстар пояснив, чому виникають проблеми із зв’язком під час відключення світла.

Про це компанія написала у своєму Twitter.

За словами оператора, проблема в регулярності відключень, оскільки для повного заряду станції потрібно щонайменше 24 години безперебійного електропостачання.

Відео дня

У компанії зазначили, що мобільний трафік падає через надмірну кількість користувачів.

«У разі вимкнення світла всі переходять з Wi-Fi на 4G, що і перевантажує мережу», — наголосили в Київстарі.

Щоб зменшити споживання трафіку оператор радить:

  • дивитися менше відеоконтенту;
  • відкласти пізніше завантаження великих файлів;
  • вимкнути в налаштуваннях програм автозавантаження відео, фото, gif та інших мультимедійних повідомлень.

" Ми встановлюємо генератори. Але в містах антени часто стоять на дахах промислових будівель, мостах тощо, і підживлювати їх за допомогою дизель-генераторів неможливо", — зазначає оператор.

У Київстар додали, що станції на багатоповерхових будинках не можна підключати до генераторів через шум та пожежну безпеку.

Наприкінці жовтня у Київстар заявляли, що альтернативного живлення базових станцій поки що вистачить на 20% мережі оператора у великих містах за тривалого знеструмлення.

Редактор: Люба Балашова
Показати ще новини
Радіо NV
X