Великий мобільний оператор пояснив проблеми зі зв’язком під час блекаутів

Київстар закликає знизити споживання трафіку (Фото:НВ)
У компанії Київстар пояснили проблеми із зв’язком під час відключень світла.
Великий мобільний оператор Київстар пояснив, чому виникають проблеми із зв’язком під час відключення світла.
Про це компанія написала у своєму Twitter.
За словами оператора, проблема в регулярності відключень, оскільки для повного заряду станції потрібно щонайменше 24 години безперебійного електропостачання.
У компанії зазначили, що мобільний трафік падає через надмірну кількість користувачів.
«У разі вимкнення світла всі переходять з Wi-Fi на 4G, що і перевантажує мережу», — наголосили в Київстарі.
Щоб зменшити споживання трафіку оператор радить:
- дивитися менше відеоконтенту;
- відкласти пізніше завантаження великих файлів;
- вимкнути в налаштуваннях програм автозавантаження відео, фото, gif та інших мультимедійних повідомлень.
" Ми встановлюємо генератори. Але в містах антени часто стоять на дахах промислових будівель, мостах тощо, і підживлювати їх за допомогою дизель-генераторів неможливо", — зазначає оператор.
У Київстар додали, що станції на багатоповерхових будинках не можна підключати до генераторів через шум та пожежну безпеку.
Наприкінці жовтня у Київстар заявляли, що альтернативного живлення базових станцій поки що вистачить на 20% мережі оператора у великих містах за тривалого знеструмлення.