Бойкот YouTube: Google намагається залучити ображених рекламодавців

5 квітня 2017, 13:37
За допомогою змін в оформленні відеороликів найбільший у світі майданчик цифрової реклами прагне запевнити крупні компанії, що біля їхніх оголошень не з’явиться образливий контент

Google намагається переконати крупних рекламодавців відмовитися від бойкоту YouTube. Значна кількість великих компаній відмовлялася від реклами на YouTube, бо поряд з нею могла з’явитися пропаганда ненависті, насильства та расизму.

Відео дня

Інтернет-гігант пообіцяв виправити ситуацію і два тижні тому заборонив авторам відео додавати анотації та гіперпосилання. Але поки що йому не вдалося перешкодити бойкоту, повідомив Bloomberg.

Директор з розвитку бізнесу Google Філіп Шиндлер заявив, що за останні тижні YouTube отримав у п’ять разів більше скарг на образливий вміст відеороликів, ніж раніше. Під час переговорів з великими рекламодавцями компанія повідомила, що вона відстежила "небезпечний" вміст лише в 0,001% від числа всіх оголошень на YouTube.

Деякі видавці та рекламні аґенції неодноразово закликали Google і конкуруючий із ним Facebook відповідальніше ставитися до вмісту, який з’являється на їхніх майданчиках. Минулого тижня Річард Томсон, генеральний директор News Corp. і частий критик Google, заявив, що обидва цифрових гіганта не переймалися цими питаннями, зосередившись на зароблянні грошей.

Показати ще новини
Радіо НВ
X