Баланс турботи і контролю: Тетяна Петруха розповість, як управляти колективом від 5 до 350 осіб
20-21 квітня в Fedoriv Hub (вул. Велика Васильківська, 5) HR і сертифікований тренер Service Quality Institute Тетяна Петруха поділиться кращими практиками з управління персоналом.
У процесі росту бізнесу перед керівником постають нові складності. Він стикається з браком персоналу, незрозумілими процесами в команді і неможливістю керувати тим, що відбувається.
20-21 квітня в Fedoriv Hub HR-фахівець і коуч SQI Тетяна Петруха проведе дводенний практикум «Людський ресурс як основа відмінного сервісу», в рамках якого навчить справлятися з цими труднощами. Учасники отримають конкретну систему для роботи з персоналом.
Перший день практикуму (20 квітня, з 18:00 до 22:00) буде присвячено теорії. Тетяна розповість, чому знання про людські ресурси так важливі для розвитку бізнесу, і розкриє поняття HR-бренду.
Другий день (21 квітня, з 10:00 до 19:00) відведено під практичні рекомендації. Спікер розбере основні проблеми найму і звільнення, навчання, адаптації співробітників, внутрішніх комунікацій. Учасники отримають систему правил, які допомагають вибудувати комплексну роботу з організації команди.
Тренінг рекомендований:
· Менеджерам і HR-фахівцям команд від 5 до 350 осіб
· Керівникам, які задумалися про побудову ідеальної команди
· Керівникам, які втратили віру в своїх підлеглих і змушені самостійно вирішувати завдання команди
· Фаундерам компаній, які виходять на новий етап, що мають потребу в нових інструментах управління персоналом
· Топ-менеджерам, які бажають взяти під контроль рішення і дії HR-департаменту
· Тим, хто хоче навчитися дотримуватися балансу між турботою про співробітників і ризиком втратити контроль над персоналом.
Захід відбудеться в Fedoriv Hub, в ТРЦ «Арена-Сіті» (вул. Велика Васильківська, 5, вхід з боку площі Льва Толстого). Квитки доступні на сайті та в касах Concert.ua.
Про спікера:
Тетяна Петруха – практикуючий HR, бізнес-тренер, фахівець з побудови сервісу для різних організацій, сертифікований тренер Service Quality Institute, учасник навчальних програм ZAPPOS. Тетяна має досвід роботи з командою мережі 5-зіркових готелів InterContiental Hotels Group. Експерт зібрала найкращі кейси з управління персоналом ZAPPOS, InterContinental, Facebook, Disney і адаптувала їх до реалій українського бізнесу.