Apple таємно закуповує рекламу в Google для додатків із дорогою підпискою, щоб заробляти на комісіях — Forbes
Компанія Apple таємно купує рекламу для низки великих додатків з підпискою, щоб збільшити свої прибутки від комісій.
Apple таємно купує рекламу в Google для додатків із дорогою підпискою, щоб потенційно збільшити свої доходи від комісій. Про це пише американський Forbes із посиланням на видавців додатків.
За словами співрозмовників видання, Apple розміщує рекламу без згоди розробників програми, а Google не видаляє її.
Зазначається, що це призводить до того, що розробники змушені збільшувати власні витрати на рекламу. За словами співрозмовників, це форма рекламного арбітражу, яка існує вже як мінімум два роки.
«Apple намагається максимізувати прибуток, який вони заробляють, просуваючи покупки в додатках, які люди купують в Apple Store», — цитує видання одного зі своїх співрозмовників.
Як пише Forbes. такі дії виробника iPhone торкнулися сервісів Tinder, Plenty of Fish та Bumble, стрімінгової платформи HBO та додатку для вивчення мов Babbel.
При цьому, для більшості користувачів ця реклама не відрізняється від реклами, що закуповується самими додатками.
Як зазначає видання, коли користувачі люди купують доступ до сервісу через iOS, вони, по суті, є клієнтами Apple. Таким чином, вони не тільки платять 30% комісію App Store, але й сама Apple не віддає частину даних про користувачів розробникам додатків, аргументуючи це безпековими міркуваннями.
Apple поки не відповіли на запит видання про коментарі.
Раніше повідомлялося, що суд не дав Apple запитану відстрочку на внесення зміни до політики платежів App Store, яка дозволить розробникам заощаджувати 15−30% на комісіях. Компанія хотіла відкласти нововведення до завершення всіх апеляцій у справі Epic Games.
Нагадаємо, що за минулі шість місяців компанія Apple також значно наростила свою частку на ринку мобільної реклами завдяки змінам у політиці конфіденційності.