В Apple заявили, что разработчики знали о покупке рекламы в Google для приложений с подпиской
У компанії Apple заявили, що закупівля реклами для низки додатків була таємницею — компанія обговорювала це з розробниками.
У Apple заявили, що практика компанії із закупівлі реклами для додатків із дорогою підпискою не була таємницею і розробники були повністю про неї обізнані, передає портал Macrumors.
У Apple пояснили, що вже п'ять років розміщують рекламу для просування продуктів, які компанія розповсюджує, і ця реклама чітко позначена як реклама з App Store.
Також в компанії заявили, що це нічим не відрізняється від ситуації, коли ритейлери розміщують рекламу продуктів, що продаються, і що це дуже стандартна бізнес-модель.
У Apple додали, що регулярно обговорюють з розробниками подібну рекламу і «багато розробників висловлюють подяку за цю підтримку».
У компанії заявляють, що прагне надати розробникам ресурси, необхідні для успіху в App Store. Серед іншого ці ресурси включають рекламу як усередині, і поза App Store.
Зазначається, що в 2020 році обсяг реклами додатків розробників Apple через електронну пошту, онлайн-рекламу та соціальні мережі досяг позначки 70 мільярдів переглядів.
Нагадаємо, що днем раніше американський Forbes написав, що Apple таємно закуповує рекламу в Google для додатків із дорогою підпискою, щоб заробляти на комісіях.