Пройшли величезний шлях. Apple втричі збільшила свою частку на ринку мобільної реклами — FT

18 жовтня 2021, 12:33

За минулі шість місяців компанія Apple значно наростила свою частку на ринку мобільної реклами. Допомогли зміни політики конфіденційності.

За останні шість місяців частка компанії Apple на ринку реклами мобільних додатків зросла втричі, пише Financial Times.

Зазначається, що це сталося після того, як компанія внесла зміни в політику конфіденційності iPhone, які завадили конкурентам, в тому числі Facebook, зорієнтувати рекламу на споживачів.

Відео дня

Як пише видання, внутрішній бізнес компанії під назвою Search Ads пропонує спонсоровані рекламні місця в App Store, які з’являються над результатами пошуку.

Так, якщо користувач шукає Snapchat може побачити першим результатом на своєму екрані альтернативний додаток — TikTok.

Наразі сервіс Search Ads відповідальний за 58% всіх завантажень додатків для iPhone в результаті натискання на рекламу. Як пише видання з посиланням на компанію Branch, що вимірює ефективність мобільного маркетингу, рік тому цей показник становив лише 17%.

«Схоже на те, що Apple Search Ads пройшла шлях від гри в нижчій лізі до перемоги у Світовій серії за пів року», — зазначив керівник відділу маркетингу продуктів в Branch Алекс Бауер.

Представник іншої аналітичної компанії, Kochava, Грант Сіммонс в коментарі виданню зазначив, що робота з Apple стала більш привабливою після зміни компанією політики конфіденційності. За словами представника Kochava, цей крок виробника iPhone «засліпив» такі компанії, як Facebook, Google, Snap, Yahoo і Twitter.

За прогнозом дослідників Evercore ISI, в цьому фінансовому році рекламний бізнес принесе компанії близько $5 млрд. Протягом наступних трьох років показник може вирости до $20 млрд.

Нагадаємо, що навесні цього року Apple випустив оновлення iOS, яка дозволяє користувачам самостійно вибрати, з якими додатками вони готові ділитися своїми даними.

Редактор: Люба Балашова
Показати ще новини
Радіо NV
X