Apple планує розширити свій рекламний бізнес — FT
Компанія Apple планує розширити свій рекламний бізнес на тлі запланованих змін політики конфіденційності для iPhone.
Компанія Apple буде розширювати свій рекламний бізнес, пише Financial Times з посиланням на два джерела, знайомі з ситуацією.
Apple вводить нові правила конфіденційності для iPhone, які, ймовірно, перешкодять рекламі, пропонованій конкурентами компанії, включно з Facebook.
Подальше оновлення iOS 14.5 не дозволить додаткам і рекламодавцям збирати дані про користувачів iPhone без їх явного згоди. Очікується, що більшість користувачів відмовляться від відстеження, що завдасть величезного удару по роботі індустрії мобільної реклами.
Зараз Apple продає пошукову рекламу для свого App Store, що дозволяє розробникам платити за кращий результат у видачі.
Тепер же компанія планує додати другий рекламний блок в розділі «Рекомендовані» додатка на своїй сторінці, пише Financial Times. За словами співрозмовників видання, новий розділ планують запустити до кінця місяця. Це дозволить рекламодавцям просувати свої додатки по всій мережі, а не у відповідь на конкретні запити.
Як пише видання, другий рекламний блок в App Store, ймовірно, сподобається рекламодавцям, оскільки що зміни конфіденційності iPhone знизять ефективність таргетованої реклами.
Зазначається, що ця ініціатива є першою конкретним ознакою того, що Apple планує розширити свій власний рекламний бізнес.
За оцінками аналітиків інвесткомпанії Bernstein, наразі Apple щорічно заробляє на близько $ 2 млрд на рік на пошуковій рекламі в App Store з 80% маржею. Також компанія продає рекламу в своїх додатках для акцій і новин.
Нагадаємо, що в Google придумали нову рекламну технологію Federated Learning of Cohorts або FLoC, яка незабаром має замінити cookie.