Заснована українцем Ahrefs інвестувала у свою пошукову систему $60 млн

7 червня, 09:31
Ahrefs інвестувала у свою пошукову систему $60 млн (Фото:Campaign Creators \ Unsplash)

Ahrefs інвестувала у свою пошукову систему $60 млн (Фото:Campaign Creators \ Unsplash)

Компанія Ahrefs інвестувала у свою пошукову систему $60 млн Yep. 90% планують віддавати авторам контенту.

Автор маркетингового та SEO-сервісу компанія Ahrefs інвестувала у створення власного пошуковика Yep вже $60 млн, пише TechCrunch.

В основі роботи пошукової системи модель profit sharing, яка передбачає розподіл прибутку між творцями контенту та пошуковим сервісом.

Відео дня

Зокрема, 90% доходів пошуковика планують перераховувати саме створювачам контенту.

«Створювачі, які роблять результати пошуку можливими, заслуговують на оплату за свою роботу. Ми побачили, як модель розподілу прибутку YouTube сприяла процвітанню усієї відеоіндустрії. Розділяючи прибуток від реклами у пропорції 90/10 з авторами контенту, ми хочемо дати поштовх до справедливого ставлення до талантів у пошуковій індустрії», — зазначив засновник та СЕО Ahrefs Дмитро Герасименко.

А заробіток Yep становитиме 10%. Пошуковик планує заробляти на рекламі та підписці на її відсутність.

Зазначається, що компанія вирішила розгорнути власні центри обробки даних. В Ahrefs стверджують, що розгорнули понад 1000 серверів, на яких зберігається понад 100 петабайт даних.

В Ahrefs стверджують, що реінвестували в пошукову систему кошти від своїх платних підписок.

У компанії працює 90 працівників, штаб-квартира розташована у Сінгапурі. У проекті пошукової системи працює команда з 11 осіб, включаючи фахівців з обробки та аналізу даних, бекенд-інженерів і фронтенд-розробників.

Редактор: Люба Балашова
Показати ще новини
Радіо НВ
X