Військові технології та соціальна мережа для автомобілістів – світові автоновини

2 грудня 2016, 15:49
Шведський концерн Saab, що припинив випуск машин в 2011 році, знову займеться автомобільним бізнесом

1Saab застосує військові технології для автомобілів

Компанія планує розробити систему автопілота, яку в майбутньому можна запропонувати зацікавленим автовиробникам. Про це пише видання SvD Naringsliv.

Відео дня

Цей проект ініційований оборонним концерном Saab Group, що займається в тому числі авіаційною промисловістю. Основою для майбутньої системи автопілота повинен стати електронний комплекс новітнього винищувача Gripen E. Мова йде про високоточний радар, розроблений із використанням нітриду галію. Це пристрій володіє підвищеною міцністю і "бачить" далі аналогів, володіючи при цьому невеликими габаритами.

Крім цього, компанія планує адаптувати деяке програмне забезпечення винищувача для використання в автомобілі.

Ці системи за архітектурою схожі з тими, що використовуються сьогодні в смартфонах і дозволяють легко додавати нові функції, або, навпаки, прибирати їх, розповідає глава Saab Group Ханс Бусхе.

Він також зазначив, що проект Saab Group орієнтований на європейський ринок і концерн вже провів переговори з декількома автовиробниками. Передбачається, що автопілотом будуть зацікавлені фірми, які не володіють часом і фінансами для підготовки власних технологій.

Нагадаємо, бренд Saab згорнув виробництво автомобілів через фінансові труднощі. У 2011 році вона оголосила себе банкрутом, а у 2012 перейшла під управління шведсько-китайського консорціуму NEVS.

Власники бренду хочуть випустити кілька нових електромобілів і продовжити проект електричного седана 9-3. Однак ні назва, ні емблема бренду використовуватися не будуть.

2Створюється соціальна мережа для автомобілістів

Відомі ведучі шоу The Grand Tour — Джеремі Кларксон, Річард Хаммонд і Джеймс Мей запустили власну автомобільну соціальну мережу під назвою DriveTribe, повідомляє Motor.

Соціальна мережа являє собою групи, які об'єднують автомобілістів. Вони створюються за тематичним принципом і можуть бути присвячені окремій особистості, компанії, події, конкретній моделі або різним інтересам. Так, наприклад, вже існує клан, присвячений фотографій собак в автомобілях.

Раніше Хаммонд заявляв, що сервіс може стати автомобільним аналогом відеосервісу Twitch. Він дозволяє геймерам транслювати проходження ігор або змагань з кіберспорту.

Нагадаємо, вперше про DriveTribe стало відомо у квітні поточного року. Крім Хаммонда, Кларксона і Мея, засновниками нової соцмережі є продюсер The Grand Tour Енді Уілман і бізнесмен Ернесто Шмітт. Вже в серпні стало відомо, що інвестиційна компанія разом з приватними інвесторами вклали в проект близько $5,5 млн.

3У Південній Кореї забороняють продавати шість моделей відомих марок

Прес-служба Міністерства охорони навколишнього середовища Республіки Корея повідомляє, що найближчим часом відомство розгляне питання про повну заборону продажу на території країни шести моделей чотирьох різних автовиробників. Про це пише видання Motor Page.

Під заборону можуть потрапити три моделі німецької компанії Porsche (Macan S Diesel, Cayenne S E-Hybrid і Cayenne Turbo), спортивний кросовер BMW X5 M, а також японський кросовер Nissan Qashqai і преміальний седан Infiniti Q50.

Прийняття цього рішення пов'язано з появою фактами підроблення сертифікаційної документації до цих моделей. При подачі заявки на сертифікацію компанія Nissan вказала в документах до моделі Qashqai дані французького кросовера Renault Kadjar. У документах до BMW X5 M була вказана інформація про модель X6 M. Для моделі Infiniti Q50 навела показники Mercedes-Benz C-Class з аналогічним двигуном. А у Porsche взагалі були представлені фальсифіковані дані про рівень токсичних викидів по всім трьом моделям.

Втім, незважаючи на те, що остаточне рішення щодо заборони продажу цих машин буде прийнято Міністерством тільки в грудні поточного року, компанія Porsche і Nissan вже призупинили продажі своїх моделей у Південній Кореї.

Представники японської компанії публічно вже принесли свої вибачення, а представники Porsche зізналися в тому, що дані про рівні викидів були спотворені навмисно і висловили готовність співпрацювати зі слідством.

У BMW зазначають, оскільки обидва кросовера Х5 М і Х6 М комплектуються одним і тим же двигуном, а також мають однаковий сертифікаційний номер - звинувачення на адресу компанії некоректні.

4BMW, Daimler, Ford і Volkswagen створять мережу електрозаправок

Популярні концерни BMW, Daimler, Ford, Audi і Porsche (входять до складу Volkswagen), спільно займуться створенням єдиної мережі станцій для підзарядки електромобілів. Про це йдеться в офіційних повідомленнях прес-служб компаній, пише галузеве видання Motor.

Спільними зусиллями планується побудувати кілька тисяч електричних заправок.

Компанії вже встигли підписати меморандум. У попередньому плані значаться 400 станцій в Європі, які будуть працювати вже в 2017 році. А до 2020-го року їх кількість має зрости до кількох тисяч.

Ця мережа буде побудована за європейським стандартом CCS (Combined Charging System), що передбачає використання найбільш поширеного серед нинішніх електромобілів типу роз'єму. Максимальна потужність електрозаправок досягне 350 кВт/год.

На думку компаній, велика кількість зарядок на основних дорогах міст та магістралях істотно спростить використання електромобілів. А також прискорить процес інтеграції екологічного транспорту в масовий ринок.

Раніше німецька трійця Audi, BMW і Daimler оголошувала про інший великий спільний проект. Вони займуться розвитком стандарту зв'язку 5G, який дозволить машинам контактувати між собою і взаємодіяти з іншими об'єктами дорожньої інфраструктури.

5Hyundai і Honda продовжать розробку водневих автомобілів

Японська Honda і південнокорейська Hyundai планують продовжити розробку автомобілів на водневому паливі. Про це пише Motor Page.

Це рішення в компаніях пояснюють тим, що в даний час не представляється можливим визначити, який саме вид альтернативного палива та тип двигуна буде найбільш ефективним. Тому є сенс продовжувати роботу по всіх напрямках в пошуках кращого рішення.

"Наша позиція полягає в тому, що ми не знаємо, яка з технологій буде домінуючою в майбутньому. Нам необхідно хеджувати наші ставки на майбутнє", - пояснив президент і виконавчий директор американського підрозділу Hyundai Дейв Зуковськи.

В обох компаніях вважають, що основний напрямок досліджень лідера в області водневих автомобілів – компанії Toyota, змінився у бік розробок електромобілів. Також вони вважають необдуманою заяву керівника відділу технічного дизайну британської групи компаній Jaguar Land Rover Вольфганга Зібарта про те, що створення водневих автомобілів є "повною маячнею".

Показати ще новини
Радіо НВ
X