Україна побореться за транзит за допомогою цифрових коридорів

22 лютого 2017, 21:43
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке
Пріоритетним питанням для України є забезпечення надійного та безпечного транзиту товарів у напрямку Європа – Азія шляхом створення цифрових коридорів

За словами міністра, створення цифрових транспортних коридорів повинно забезпечити можливість відстеження вантажу в реальному часі без будь-яких територіальних, технічних або правових обмежень. А також організацію бізнес-процесів на основі електронного документообігу. "Однак, незважаючи на те, що створення цифрових транспортних коридорів це плани на найближче майбутнє, ми вже сьогодні здійснюємо заходи по спрощенню процедур торгівлі", – зазначив він.

Відео дня

Цифрові коридори необхідні для інтеграція транспортної мережі України в європейську (ТЕN-T), повідомив НВ Бізнес заступник міністра інфраструктури щодо євроінтеграції Віктор Довгань. За його словами, сьогодні одна з основних проблем полягає у відсутності ефективного інформаційного супроводу бізнес-процесу (торгівля – транспорт). Зокрема, єдиної системи управління інформаційними потоками при транспортуванні вантажів від виробника до споживача. "Немає також інтерфейсу який пов'язує замовника перевезень та їх безпосередніх виконавців", - пояснює заступник міністра.

Створення цифрових коридорів дозволить налагодити зв'язок між митницею, податковою, перевізниками та вантажовідправниками. А також знизить корупцію і збільшить прозорість та ефективність наданих послуг, впевнений Довгань.

Цифрові коридори - це єдине цифрове вікно, де відбувається оформлення вантажів у якому задіяний ряд контролюючих структур. Тобто митниця, прикордонники і портові адміністрації, розповідає голова регіонального представництва міжфракційного депутатського об'єднання Сприяння розвитку водного транспорту України Олексій Мусатов. Кожна структура вимагає оформлення певних документів, які відбуваються у відповідності з технологічними схемами.

Введення такого цифрового коридору - це масштабний захід. “Тобто у масштабах країни - це дуже дорога і довга за часом річ. Оскільки необхідно об'єднати всі порти, всі митниці і всі пункти пропуску", - каже він. У найближчі роки реалізація проекту малоймовірна, оскільки в масштабах країни — це величезні гроші. "При нинішній економіці це нереально, їх ніхто не потягне", - упевнений Мусатов.

Для реалізації проекту необхідно провести дослідження для підготовки рішень щодо створення мультимодальних платформ електронної логістики. За словами Довганя, вони мають стати основною складовою при суміщенні роботи цифрових транспортних коридорів ЄС з національної транспортної мережі при обслуговуванні потоків в єдиному цифровому ринку ЄС та країн Східного партнерства.

Керівник транспортного сектора Офісу ефективного регулювання (BRDO) Олександр Кава відзначає, що важливіше, щоб всі наявні маршрути були максимально спрощені від усіх формальностей на кордоні. І забезпечували найбільш дешевий варіант перевезення.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Картина ділового тижня

Щотижнева розсилка головних новин бізнесу і фінансів

Розсилка відправляється по суботах

Показати ще новини
Радіо НВ
X