Творці або ледарі. Як мілленіали змінюють природу бізнесу

16 січня 2018, 20:50

Покоління Y руйнує стереотипи про роботу в офісі і вводить нові правила підлеглого і начальника. НВ Бізнес розібрався, що ж чекає від роботи покоління 21 століття.

Міжнародний кадровий портал HeadHunter повідомляє, що в Україні 37% претендентів, які шукають роботу поза офісом перебувають у віці від 20 до 30 років. І з кожним роком частка представників покоління Y на ринку праці збільшується.

Відео дня

Втім, очікується, що до 2025 року мілленіали складатимуть 75% працездатного населення світу і вони ніколи не будуть типовими підлеглими.

Хто ці люди і яким чином вони впливають на світ, в якому ми живемо?

Покоління мілленіалів, або люди, що народилися у 1981-2002 роках, сьогодні стали поколінням століття. Їх називають одночасно творцями миру і вбивцями.

Адже вони сміливо змінюють структуру суспільства – вимоги до продуктів і послуг, роботодавців і керівників. І в цей же час вбивають ринок нерухомості, класичного ритейлу, класичної освіти, а також кінотеатри і кабельне ТБ та інше.

В основному, вони не шукають роботу у запорошених офісах і не мають наміру працювати повний робочий день. "З основних помічених тенденцій, які мілленіали приносять разом з собою, звичайно, це бажання працювати поза офісом, віддалена зайнятість або фріланс. Це, звичайно ж, гнучкий графік. Вони не бачать себе заточеними з 9-ти до 6-ти на чіткий робочий день", – розповіла директор з маркетингу та PR HeadHunter Ірина Брицька.

Тому цілком ймовірно, що діти 90-х працюватимуть на себе. Крім того, вони роблять бізнес-сферу більш технологічною.

Експерти стверджують, що мілленіали змінюють підходи до корпоративної культури, маркетингу, інновацій. "Світ змінюється, технології змінюються, усі змушені змінюватися разом з ним. І це добре", – говорить викладач Единбурзької бізнес-школи Іван Компан.

Представники покоління Y ще в юному віці отримали свою першу мобілку і ноутбук. Звичайно, у більш дорослої частини мілленіалів може і не було мобільних телефонів, але були стопки журналів про розвиток технологій і комп'ютерних систем, які сприяли технологічного розвитку.

Якщо раніше більшість професій вимагали обов'язкового перебування на робочому місці, то тепер для роботи в будь-якому куточку світу мілленіалам потрібен телефон, ноутбук та інтернет.

У представників "свіжого мозку і крові" часто виникає бажання не залежати ні від кого, організовувати свій бізнес самостійно і працювати з найінноваційнішими новинками.

При цьому, власник digital agency Postmen Ярослав Ведмідь вважає, що успішний результат бізнес отримає, якщо "зміксує" покоління Х і Y.

Справа, в тому, що у мілленіалів досить специфічне ставлення до роботи. Вони не працюють, вони грають у бізнес, вони грають у професію, вони креативлять і вигадують те, що не під силу поколінню X.

poster
Дайджест головних новин
Безкоштовна email-розсилка лише відбірних матеріалів від редакторів НВ
Розсилка відправляється з понеділка по п'ятницю

Таким чином, у майбутньому компанії отримають співробітників, які готові експериментувати і тих, хто буде зберігати тенденції минулого та спадок, отриманий від майбутнього покоління.

В цілому, покоління мілленіалов цінує нематеріальне. Вони хочуть свободи у прийнятті рішень і задоволення від життя і роботи.

Показати ще новини
Радіо НВ
X