Що стоїть за зростанням залізничних тарифів

3 березня 2016, 09:23
2501
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке

Вартість вантажних залізничних перевезень до кінця року зросте на 10%

У середу, 2 березня, Кабінет міністрів схвалив підвищення тарифів на вантажні залізничні перевезення, затвердивши фінансовий план ПАТ Укрзалізниця, який був внесений міністром інфраструктури України Андрієм Пивоварським

Документ передбачає середньорічне підвищення вантажних тарифів на 10%, деталі фінансового плану доручено доопрацювати та погодити з усіма зацікавленими органами.

Спочатку фінансовий план Укрзалізниці припускав 15-% підвищення тарифів на вантажоперевезення, однак після консультацій з бізнесом цей показник зменшили до 10%. За словами Андрія Пивоварського, це необхідний мінімум для того, щоб Укрзалізниця не стала "ультразбитковим" державним підприємством. "Якщо в 2016 році тарифи на вантажні залізничні перевезення не будуть підвищені, за підсумками року Укрзалізниця отримає близько 6 млрд грн чистого збитку", - пояснив він.

"Це необхідне підвищення, оскільки воно дозволить Укрзалізниці профінансувати основні статті своїх витрат по капітальним інвестиціям, насамперед це стосується розвитку інфраструктури, модернізації та ремонту вантажного складу", - говорить директор Центру транспортних стратегій Сергій Вовк.

Втім, з необхідністю підвищувати тарифи категорично не згодні самі перевізники. "Металургійна галузь зараз на межі виживання, тому для нас болісно будь-яке підвищення тарифів",- говорить голова Федерації металургів України Сергій Біленький.

Директор державного підприємства Укрпромзовнішекпертиза Володимир Власюк вважає, що підвищення тарифів не має сенсу. «Підвищення тарифів було б ефективним, якщо б Укрзалізниця була реструктуризована та прозора. А зараз, коли в компанії процвітає корупція, це не дасть позитивного ефекту", - пояснює він.

Власюк вважає, що для компенсації підвищення багатьом компаніям-перевізникам доведеться скорочувати витрати, в тому числі за рахунок зниження заробітних плат. У той же час у бізнесу немає альтернативи залізничним перевезенням, оскільки Укрзалізниця є монополістом.

Нагадаємо, в лютому 2015 року Укрзалізниця вже збільшила свої тарифи на 30%.

Вибір редакції

Євробачення

Сьогодні, 09:20

article_img
KAZKA в зоні ризику. Відео всіх виступів і думки журі у другому півфіналі нацвідбору на Євробачення 2019
Події

Сьогодні, 09:14

article_img
Перше місце України. Чому ми очолили рейтинг країн з найвищою смертністю через неправильне харчування
Наукпоп

Сьогодні, 07:00

article_img
Ейнштейн в люті. Дослідження темної матерії кидає виклик сучасній фізиці

Головне

Компанії/Ринки

Вчора, 14:42

article_img
Мистецтво привертати увагу. Історія успіху креативного агентства Banda
Євробачення

Вчора, 23:14

article_img
Євробачення 2019. Хто пройшов у фінал нацвідбору
Геополітика

Вчора, 11:16

article_img
Президент Румунії закликав НАТО збільшити присутність у Чорноморському регіоні