Шини, що заклеюють самі себе, і перший мексиканський електромобіль – світові автоновини

28 серпня 2017, 17:25
Розробники з Гарварда створили особливий різновид каучуку, що має властивості гідрогелю. Нова структура дає покришці змогу самостійно заклеювати отримані пробоїни

1 Створено шини, що заклеюють самі себе

Інженери з Гарвардського університету розробили новий різновид каучуку, який дозволить шинам самостійно заклеює проколи, пише Digital Trends .

Відео дня

Їхній метод принципово відрізняється від розробок Michelin, Continental, Pirelli та інших компаній, які встановлюють всередину покришки додатковий шар для герметизації.

У Гарварді створили каучук, що має властивості гідрогелю. Це дає йому можливість самостійно заклеювати пробоїни.

Проблема була в тому, що каучук складається з полімерів із постійними ковалентними зв'язками, які відзначаються великою міцністю і не відновлюються в разі розриву. З цієї причини, щоб створити новий тип каучуку, було вирішено зробити зв'язки між полімерами оборотними.

Для вирішення проблеми був використаний "молекулярний канат" у вигляді полімерів із розгалуженою структурою, що дало змогу поєднати обидва типи ковалентних зв'язків.

Варто зазначити, що на шині зі звичайного каучуку за певних навантажень можуть виникати тріщини. А завдяки новому матеріалу на покришці утворюються волосяні тріщини, краї яких з'єднані пучками волокон. У результаті навантаження перерозподіляються, що запобігає появі точок, у яких може утворитися розрив. Згодом, коли навантаження слабшає, матеріал повертається у вихідну форму.

2 Перший мексиканський електромобіль

Мексиканська компанія Motores Limpios випустить дві моделі з нульовим рівнем викидів – M2 і M3, що будуть продаватися під торговою маркою Zacua, пише Hightech .

Директор Motores Limpios Хорхе Мартінес розповідає, що ініціатива виникла через потребу розвитку в країні екологічно чистого транспорту. "Глобальне потепління має дуже серйозні наслідки, і Мексика не може залишатися осторонь" – зазначив він.

У розробці електромобіля брала участь французька компанія Automobiles Chatenet – відповідала за дизайн, а іспанська Dynamik Technological Alliance працювала над його інженерною складовою. Деякі деталі автомобіля доводилося імпортувати.

Першим електромобілем на мексиканському ринку стане двомісне купе, всього буде випущено 100 екземплярів. Очікується, що їх продаж у Мехіко почнеться в листопаді цього року. Ще 200 машин заплановано на 2018 рік і 300 на 2019.

Новинка матиме компактні габарити: 3,06 м завдовжки, 1,56 м завширшки і 1,4 м заввишки. При цьому її загальна вага становитиме всього 380 кг.

Мексиканські електромобілі працюватимуть на літій-іонних батареях. На повній зарядці (займає близько 8 годин) автомобіль зможе проїхати 115 км і розвинути максимальну швидкість 100 км/год.

3 Безпілотні автомобілі вперше порушили ПДР

poster
Дайджест головних новин
Безкоштовна email-розсилка лише відбірних матеріалів від редакторів NV
Розсилка відправляється з понеділка по п'ятницю

Перші випадки порушення правил дорожнього руху безпілотними транспортними засобами зафіксовано в столиці Естонії, Таллінні, пише АвтоЦентр .

Один із безпілотників днями проігнорував червоний сигнал світлофора й не зупинився. Інший не дав дорогу поліцейському автомобілю з увімкненими проблисковими маячками.

Влада Таллінна визнала, що автопілот поки не може реагувати на автомобілі спеціальних служб. При цьому відзначили, що на борту кожного автобуса під час випробувань перебуває водій-оператор.

Нагадаємо, маршрут безпілотних автобусів запустили в Таллінні в рамках експерименту. З серпня цього року вони безкоштовно перевозять пасажирів між Котлом культури і бульваром Мері. Автобуси розраховані щонайбільше на 8 осіб і пересуваються по місту на швидкості до 20 км/год.

4 Ford створив альянс з китайцями

Американський автовиробник Ford і китайський бренд Zotye мають намір об'єднати свої зусилля для створення електромобілів.

Згідно з меморандумом, який сторони підписали 22 серпня, компанії планують створити на паритетній основі спільне підприємство, що розроблятиме, випускатиме, продаватиме і обслуговуватиме нову лінійку пасажирських електромобілів для китайського ринку. Продаватися вони будуть під місцевим брендом, повідомляє прес-служба Ford.

Свої підписи під документом поставили віце-президент американського концерну, глава підрозділу Ford Asia Pacific Пітер Фліт і президент компанії Anhui Zotye Automobile Co., Чжин ЖеЯн.

"Цей проект відповідає уявленням Ford про сталий розвиток автовиробництва, а також намірам компанії зробити свій внесок у спільну боротьбу із забрудненням атмосфери і зміною клімату", – наголошується в повідомленні американського концерну.

Компанія Zotye вважається піонером і лідером ринку електромобілів у Китаї. Так, наприклад, у липні цього року компанія продала понад 16 тис. Екологічних машин, що на 56% більше, ніж на рік раніше.

При цьому Ford наразі вклав у виробництво електромобілів $4,5 млрд. У найближчі п'ять років американський автовиробник збирається випустити 13 нових моделей гібридів і повністю електричних автомобілів. У тому числі електричний компактний позашляховик із запасом ходу на одній зарядці близько 500 км.

5 Bosch розроблятиме гальма для електромобілів

Німецька група компаній Bosch розширює свої виробничі потужності в Китаї. Постачальник технологій і послуг інвестує майже 100 млн євро в новий завод, який створять у південно-східному китайському місті Нанкін.

Починаючи з 2019 року підприємство, що займе територію приблизно в 20 тис. м2, вироблятиме гальмівні системи Bosch iBooster для замовників з Азії, пише Auto.Today .

Продукт являє собою вакуумно-незалежний електромеханічний підсилювач гальм, який є важливою частиною електромобільних систем і систем допомоги водієві.

Будівництво нового заводу в Нанкіні стало реакцією на дедалі більший попит на електромобілі й системи автономного керування для них у Китаї. На думку члена правління Robert Bosch GmbH доктора Дірка Гогайзеля, це дасть компанії змогу запропонувати своїм клієнтам у Китаї продукти і послуги з урахуванням вимог локального ринку.

Керівництво компанії зазначає, що Bosch iBooster відповідає всім вимогам до сучасних гальмівних систем і сумісна з будь-якими коробками передач, що застосовуються в гібридних і повністю електричних автомобілях. Нова система збільшує запас ходу електромобіля завдяки майже повному збереженню енергії гальмування. При цьому завдяки швидкому збільшенню тиску вона істотно скорочує гальмівний шлях в разі автоматичного екстреного гальмування.

У Bosch зазначають, що на новому заводі буде встановлено цифрову систему управління виробництвом. Нині вже 14 заводів Bosch у Китаї обладнані мережевими технологіями, а сама група компаній стала партнером Китайського державного об'єднаного дослідницького центру з розвитку. Метою співпраці є просування мережевих технологій у виробництві по всій країні.

Показати ще новини
Радіо NV
X