Ryanair спонукав МАУ знизити тарифи
Компанія значно знизила ціни на авіаквитки на всі власні регулярні рейси, крім далекомагістральних, за умови завчасного оформлення авіаквитків.
Про це повідомляє прес-служба компанії.
Купити квитки на власні внутрішні і міжнародні рейси МАУ можна за ціною від 249 і 587 грн в один бік з урахуванням всіх зборів.
Ціни дійсні тільки за умови купівлі на офіційному сайті компанії. У разі ж придбання квитків через контактний центр або у власних офісах продажів МАУ стягується сервісний збір у розмірі $18.
Ціна квитка безпосередньо залежить від тривалості перельоту і глибини бронювання – за 10, 8 і 6 місяців до вильоту.
Варто зазначити, що квитки low-cost не можна буде повернути або обміняти навіть зі штрафом, а їх оформлення має бути реалізоване не пізніше ніж за 180 днів до вильоту. При цьому пасажир зможе взяти з собою без оплати тільки ручну поклажу вагою до 7 кг.
Директор консалтингової компанії Friendly Avia Support Олександр Ланецький розповів НВ Бізнес про те, що компанія МАУ вже три роки йшла в лоукост сегмент. За його словами, таким чином МАУ готується до того, щоб створити серйозну конкуренцію Ryanair перед запуском своїх рейсів. "Однак, цей крок назрів давно, а ірландці (Ryanair), може, тільки трохи підштовхнули до цього авіакомпанію", - пояснює Ланецький.
З ним погоджується екс-керівник відділу авіаційного транспорту Мінінфраструктури Андрій Ярмак і додає, що авіакомпанія продає квитки на тих маршрутах, де існують міжурядові обмеження щодо кількості перевізників і польотів на тиждень. Це дозволяє авіакомпаніям встановлювати високі тарифи.
За словами Ярмака, створюючи таку глибину продажів за рахунок дешевої пропозиції, авіакомпанія створює додатковий попит на напрями, задає тон конкурентам, у тому числі і лоукостам.
"Для пасажирів – це перший бонус від приходу нових перевізників на ринок, а також прагнення влади здешевити авіаперевезення для населення", - підсумовує екс-керівник відділу авіаційного транспорту Мінінфраструктури.
"Введення Low Cost цін – логічне продовження системи SMART тарифів, впровадженої в МАУ ще у вересні 2015-го", – додала корпоративний прес-секретар МАУ Євгенія Сацька. За її словами, вже до кінця поточного року понад 500 тис. пасажирів зможуть придбати квитки за низькими цінами, і ця політика діятиме й надалі.