Нові стандарти викиду вихлопних газів і кермо зі штучним інтелектом від Jaguar, - світові автоновини

4 вересня 2017, 18:50
З 1 вересня 2017 року країнах ЄС набули чинності нові стандарти, які дозволять за допомогою тестів визначити більш точні показники викиду вихлопних газів

Очікується, що такі нововведення дозволять не тільки отримувати більш надійні результати, але посприяють покращенню конкурентоспроможності в автомобілебудуванні.

Відео дня

1 В ЄС набрали чинності нові норми викидів вихлопних газів

Нові стандарти випробувань на наявність шкідливих викидів двигунів автомобілів почали діяти в ЄС з 1 вересня 2017 року, повідомляють Kolesa .

За оновленим правилам сертифікаційні випробування будуть проводитися в два етапи: спочатку фахівці проведуть лабораторні тести WLTP (Worldwide Harmonised Light Vehicles Test Procedure), потім на продукцію чекає перевірка в умовах реального руху RDE (Real Driving Emissions).

Новий стандарт покликаний прийти на зміну регламенту NEDC (New European Driving Cycle), який, на думку європейських фахівців, не відображає реальні умови експлуатації автомобілів. У Європі вважають, що нові тести дозволять не лише отримувати більш надійні результати, але посприяють покращенню конкурентоспроможності в автомобілебудуванні.

Відзначається, що для тестів WLTP інженери розробили єдині методики, які можна повторити в лабораторних умовах у будь-якій країні Європи. У свою чергу випробування RDE будуть проходити на звичайних автомобільних дорогах.

Нагадаємо, проблема з невідповідністю реальних показників викиду шкідливих речовин почалася з дизельних автомобілів концерну Volkswagen.

2 Розумне кермо зі штучним інтелектом від Jaguar

Британська компанія Jaguar представила концепт інтелектуального керма зі штучним інтелектом, який можна зняти і використовувати, як особистого помічника, пише Motor .

Його планується встановити на ще не показаний концепт-кар Future-Type, створений для демонстрації того, якими будуть автономні транспортні засоби після 2040 року.

Новинка називається Jaguar Sayer – на честь Малкольма Сайера, дизайнера, який працював над легендарними D-Type, E-Type і XJS. Кермо майбутнього є овалом з полірованого металу з двома інформаційними дисплеями і голосовим управлінням.

Штучний інтелект керма записує в пам'ять дані про розпорядок дня власника і нагадує, наприклад, про майбутню зустріч. Крім цього, Sayer може передбачити, коли машині з автопілотом потрібно під'їхати до будинку власника, або запропонувати водієві маршрут, на якому він захоче взяти керування на себе.

Очікується, що розвиток каршерінгових сервісів у майбутньому дозволить міняти транспортний засіб в залежності від завдання – седан, спортивне купе або кросовер. Sayer зможе взаємодіяти з будь-яким з них. При підключенні керма всі збережені дані, наприклад, положення крісел, налаштування аудіосистеми, маршрути навігаційної системи, будуть відразу ж адаптовані до чергового автомобіля.

poster
Дайджест головних новин
Безкоштовна email-розсилка лише відбірних матеріалів від редакторів NV
Розсилка відправляється з понеділка по п'ятницю

Нагадаємо, Jaguar Sayer представлять на спеціальному заході Jaguar-Land Rover Tech Fest, що пройде в Лондоні з 8 по 10 вересня.

3 В Росії будуть продавати автомобілі за криптовалюту

Ульяновський автомобілебудівний завод (УАЗ) та фермерський кооператив LavkaLavka оголосили про співпрацю терміном на три роки, в рамках якого комерційні автомобілі Профі тепер можна купити за криптовалюту Biocoin.

Про це повідомляє прес-служба УАЗу.

За словами засновника платформи Biocoin і творця кооперативу Бориса Акімова, купити автомобіль за криптовалюту зможуть як постачальники LavkaLavka, так і покупці продукції, яким будуть нараховуватися певні бонуси.

"При цьому УАЗ вже може використовувати Biocoin у розрахунках із дилерами, а вони з покупцями, які знову вирушають у наші магазини по продукти. Або, навпаки, купуючи продукти від фермерів і накопичуючи криптовалютні бали, клієнти можуть витратити їх на машину ", – пояснив Акімов.

Сьогодні система поки працює в тестовому режимі, однак LavkaLavka та деякі інші партнери вже почали приймати криптовалюту. Повноцінний запуск системи очікується в листопаді цього року – після первинного розміщення монет на біржі (ICO).

4 Hyundai зупиняє виробництво в Китаї

Південнокорейська компанія Hyundai призупинила виробництво на всіх чотирьох заводах в Китаї, де збираються автомобілі цієї марки.

Таке рішення було пов'язане з відмовою виробника паливних баків продовжувати поставки, поки не буде погашено заборгованості, пише MotorPage .

Загальний розмір заборгованості становить $17 млн. Вся вона виникла через прострочення відстрочених платежів, коли автовиробник платить за поставлені комплектуючі через певний час після їх поставки.

Всі чотири заводи належать Beijing Hyundai Motor, яке створено Hyundai і місцевим BAIC: три підприємства в Гуанчжоу і одне в Пекіні.

Відзначається, що труднощі у корейської компанії виникли після рекордного падіння продажів автомобілів Hyundai в Китаї цього року. Пов'язано це з антикорейськими настроями в КНР через згоду Сеула розмістити на своїй території американські системи протиракетної оборони, які будуть контролювати, в тому числі, і територію Китаю, стежачи за військовою діяльністю цієї країни за допомогою радарів.

5 Mercedes-Benz хочуть розділити на три незалежні компанії

Таку незвичайну ідею висловили глава німецького концерну Daimler AG Дітер Цетше і фінансовий директор Бодо Веббер.

Про це повідомляє німецьке видання Manager Magazine, пише MotorPage .

У Daimler цю інформацію не підтвердили, але й не спростували.

Очікується, що велика автономія дозволить підрозділам оперативніше реагувати на ринкові зміни і підвищить ринкову вартість всього концерну в цілому. Крім цього, окремим компаніям в складі концерну буде простіше залучати додаткові інвестиції для власного розвитку.

За неофіційними даними про реструктуризацію концерну може бути оголошено влітку 2019 року, одночасно з заявою Дітера Цетше про відхід у відставку.

Показати ще новини
Радіо NV
X