Нові стандарти викиду вихлопних газів і кермо зі штучним інтелектом від Jaguar, - світові автоновини
Очікується, що такі нововведення дозволять не тільки отримувати більш надійні результати, але посприяють покращенню конкурентоспроможності в автомобілебудуванні.
1 В ЄС набрали чинності нові норми викидів вихлопних газів
Нові стандарти випробувань на наявність шкідливих викидів двигунів автомобілів почали діяти в ЄС з 1 вересня 2017 року, повідомляють Kolesa .
За оновленим правилам сертифікаційні випробування будуть проводитися в два етапи: спочатку фахівці проведуть лабораторні тести WLTP (Worldwide Harmonised Light Vehicles Test Procedure), потім на продукцію чекає перевірка в умовах реального руху RDE (Real Driving Emissions).
Новий стандарт покликаний прийти на зміну регламенту NEDC (New European Driving Cycle), який, на думку європейських фахівців, не відображає реальні умови експлуатації автомобілів. У Європі вважають, що нові тести дозволять не лише отримувати більш надійні результати, але посприяють покращенню конкурентоспроможності в автомобілебудуванні.
Відзначається, що для тестів WLTP інженери розробили єдині методики, які можна повторити в лабораторних умовах у будь-якій країні Європи. У свою чергу випробування RDE будуть проходити на звичайних автомобільних дорогах.
Нагадаємо, проблема з невідповідністю реальних показників викиду шкідливих речовин почалася з дизельних автомобілів концерну Volkswagen.
2 Розумне кермо зі штучним інтелектом від Jaguar
Британська компанія Jaguar представила концепт інтелектуального керма зі штучним інтелектом, який можна зняти і використовувати, як особистого помічника, пише Motor .
Його планується встановити на ще не показаний концепт-кар Future-Type, створений для демонстрації того, якими будуть автономні транспортні засоби після 2040 року.
Новинка називається Jaguar Sayer – на честь Малкольма Сайера, дизайнера, який працював над легендарними D-Type, E-Type і XJS. Кермо майбутнього є овалом з полірованого металу з двома інформаційними дисплеями і голосовим управлінням.
Штучний інтелект керма записує в пам'ять дані про розпорядок дня власника і нагадує, наприклад, про майбутню зустріч. Крім цього, Sayer може передбачити, коли машині з автопілотом потрібно під'їхати до будинку власника, або запропонувати водієві маршрут, на якому він захоче взяти керування на себе.
Очікується, що розвиток каршерінгових сервісів у майбутньому дозволить міняти транспортний засіб в залежності від завдання – седан, спортивне купе або кросовер. Sayer зможе взаємодіяти з будь-яким з них. При підключенні керма всі збережені дані, наприклад, положення крісел, налаштування аудіосистеми, маршрути навігаційної системи, будуть відразу ж адаптовані до чергового автомобіля.

Нагадаємо, Jaguar Sayer представлять на спеціальному заході Jaguar-Land Rover Tech Fest, що пройде в Лондоні з 8 по 10 вересня.
3 В Росії будуть продавати автомобілі за криптовалюту
Ульяновський автомобілебудівний завод (УАЗ) та фермерський кооператив LavkaLavka оголосили про співпрацю терміном на три роки, в рамках якого комерційні автомобілі Профі тепер можна купити за криптовалюту Biocoin.
Про це повідомляє прес-служба УАЗу.
За словами засновника платформи Biocoin і творця кооперативу Бориса Акімова, купити автомобіль за криптовалюту зможуть як постачальники LavkaLavka, так і покупці продукції, яким будуть нараховуватися певні бонуси.
"При цьому УАЗ вже може використовувати Biocoin у розрахунках із дилерами, а вони з покупцями, які знову вирушають у наші магазини по продукти. Або, навпаки, купуючи продукти від фермерів і накопичуючи криптовалютні бали, клієнти можуть витратити їх на машину ", – пояснив Акімов.
Сьогодні система поки працює в тестовому режимі, однак LavkaLavka та деякі інші партнери вже почали приймати криптовалюту. Повноцінний запуск системи очікується в листопаді цього року – після первинного розміщення монет на біржі (ICO).
4 Hyundai зупиняє виробництво в Китаї
Південнокорейська компанія Hyundai призупинила виробництво на всіх чотирьох заводах в Китаї, де збираються автомобілі цієї марки.
Таке рішення було пов'язане з відмовою виробника паливних баків продовжувати поставки, поки не буде погашено заборгованості, пише MotorPage .
Загальний розмір заборгованості становить $17 млн. Вся вона виникла через прострочення відстрочених платежів, коли автовиробник платить за поставлені комплектуючі через певний час після їх поставки.
Всі чотири заводи належать Beijing Hyundai Motor, яке створено Hyundai і місцевим BAIC: три підприємства в Гуанчжоу і одне в Пекіні.
Відзначається, що труднощі у корейської компанії виникли після рекордного падіння продажів автомобілів Hyundai в Китаї цього року. Пов'язано це з антикорейськими настроями в КНР через згоду Сеула розмістити на своїй території американські системи протиракетної оборони, які будуть контролювати, в тому числі, і територію Китаю, стежачи за військовою діяльністю цієї країни за допомогою радарів.
5 Mercedes-Benz хочуть розділити на три незалежні компанії
Таку незвичайну ідею висловили глава німецького концерну Daimler AG Дітер Цетше і фінансовий директор Бодо Веббер.
Про це повідомляє німецьке видання Manager Magazine, пише MotorPage .
У Daimler цю інформацію не підтвердили, але й не спростували.
Очікується, що велика автономія дозволить підрозділам оперативніше реагувати на ринкові зміни і підвищить ринкову вартість всього концерну в цілому. Крім цього, окремим компаніям в складі концерну буде простіше залучати додаткові інвестиції для власного розвитку.
За неофіційними даними про реструктуризацію концерну може бути оголошено влітку 2019 року, одночасно з заявою Дітера Цетше про відхід у відставку.