МХП зміг наростити продаж курятини, не підвищуючи обсяги виробництва

Компанія Юрія Косюка нарощує продажі
Фото:www.mhp.com.ua

Компанія Юрія Косюка нарощує продажі

Експортні ринки і низька база порівняння, допомогли компанії Юрія Косюка - Миронівському хлібопродукту - збільшити реалізацію курятини

Обсяг продажів МХП м'яса птиці третім особам у першому кварталі 2017 року склав 123,9 т, що на 15% більше, ніж за аналогічний період 2016 року. Якщо внутрішній продаж за вказаний період скоротився на 2%, то на експорт пішло на 60% більше продукції . 

"Експортні продажі склали близько 40% від загального обсягу продажів м'яса птиці в першому кварталі 2017 року. Протягом звітного періоду компанія розвивала свій експорт, головним чином, у таких регіонах, як Близький Схід (понад 24% від загального експорту), ЄС (близько 21%), Північна Африка (понад 14%)", - повідомляють у МХП.

Примітно, що сумарний обсяг виробництва м'яса птиці холдингом у першому кварталі знизився на 1% - до 141,9 тис. т.

Весь минулий рік МХП нарощував виробництво, тоді як на внутрішньому ринку попит скорочувався. За словами Наталії Шпигоцької, старшого аналітика інвесткомпанії Dragon Capital, в першому кварталі 2016 року МХП не змогла продати все на зовнішніх ринках і спрацювала на склад. У цьому році такі ж тенденції на внутрішньому ринку тривають, тоді як на зовнішніх справи у МХП пішли набагато краще.

Навесні 2016 року МХП запустив у Голландії підприємство з переробки м'яса птиці. Зараз агрохолдинг не тільки збільшує обсяг переробки, але і найближчим часом збирається виробляти на цьомупідприємстві готову продукцію.

Крім того, в кінці березня 2017 року МХП спільно з європейським дистриб'ютором заснував м'ясопереробний завод у Словаччині. Цей проект також відкриває двері МХП для постачання європейським споживачам готових продуктів харчування. Результат чого можна буде побачити вже в наступних квартальних звітах.

Що стосується ціни на курятину, то в першому кварталі на внутрішньому ринку вона збільшилися на 12%, а експортна ціна на 11%. Агрохолдинг змінив асортимент продукції і переорієнтує її продаж на більш прибуткові ринки. Шпигоцька вважає, що ціну на курятину МХП буде намагатися підвищувати і далі, щоб перекрити зростання витрат на корми.



Читайте термінові новини та найцікавіші історії у Viber та Telegram Нового Времени.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Останні новини

ТОП-3 блога

Фото

ВІДЕО

Читайте на НВ style

Статті ТОП-10

опитування

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: