Київстар змінив маркетинг-директора

30 січня 2017, 16:03
Святослав Горбань залишить і компанію, і не піде на підвищення в материнський ВимпелКом

Директор з маркетингу найбільшого стільникового оператора України Святослав Горбань з 1 лютого залишить компанію. Про це повідомила прес-служба Київстару, а також її президент Петро Чернишов на своїй фейсбук-сторінці: "Святослав переріс – і телеком, і посаду директора з маркетингу, пропрацювавши на телеком-ринку України понад 15 років", - написав він. Замість Горбаня обов’язки керівника маркетингового напрямку тимчасово виконуватиме Павло Даніман, начальник відділу ціннісної пропозиції.

Відео дня

Чутки про звільнення Горбаня з Київстару ходили вже давно. На минулому тижня на всі запити НВ Бізнес він відповідав, що у відпустці та продовжує працювати в Київстарі. Сьогодні у своєму прощальному повідомлені до тепер уже колишніх колег (копія якого є в редакції) Горбань заявив: "Я виконав усі свої особисті цілі та амбіції, які були в мене в Київстарі. Настав час рухатися далі". Він зазначив, що його подальша кар’єра не зв’язана з групою ВимпелКом, куди входить Київстар. Навряд чи він повернеться в МТС Україна. У ще одного представника великої мобільної трійки – lifecell – відповідних вакансій поки що нема.

Серед заслуг Горбаня впродовж його трирічної праці, які виділила прес-служба – зростання ринкової частки Київстару за доходами до 47,1% і EBITDA – до 55,4%. З 2013 року відтік клієнтів знизився з 35% до 18% - за підсумками 2016 року.

Опитані НВ Бізнес спостерігачі висловили різні думки з приводу маркетингової політики лідера вітчизняного стільникового ринку за останні кілька років. Колишні співпрацівники і з МТС Україна, і з Київстару, на умовах анонімності критикували деякі прийоми, ініціатором яких був Горбань. Так із МТС він (працював до переходу в Київстар – НВ Бізнес) "забрав із собою" досвід проведення різних акцій на кшталт "надішли SMS – виграй автомобіль".

Оксана Ферчук, яка працювала з Горбанем ще в МТС Україна, відзначила ребрендинг Київстару перед появою в Україні бренду Vodafone: "Вдалий хід, щоби нівелювати вихід європейського бренду". За її словами, оператор вдало використав запуск 3G для підвищення середнього рахунку (ARPU). Для оператора це, звісно ж, добре, а от для клієнтів виявилося хоча й дорожче, але прозоріше. Це сприяло зменшенню відтоку абонентів, зазначила вона.

Показати ще новини
Радіо НВ
X