Як великі телекорпорації впливають на аудиторію та заробляють на цьому гроші

13 квітня 2018, 13:45
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке

В 2017 році обсяги ринку інтернет-реклами в Україні зросли на 40% і склали 2,5 млрд грн. Про це повідомила Інтернет Асоціація України.

Сьогодні медіабізнес переживає драматичні зміни. Якщо раніше без телевізора, радіо, газети або журналу людина просто не уявляла свого дня, то тепер, щоб дізнатися новини, передивитися улюблене шоу або програму, потрібен усього лише смартфон. І, звісно, інтернет.

Відео дня

За лічені хвилини спеціалісти по той бік екрана визначать ваш вік, інтереси та захоплення, профорієнтацію та, якщо пощастить, здобудуть нового клієнта. Правда, усього на деякий час. Такий він – суворий світ цифрового формату.

Наразі більшість змін пов’язані з технологіями. Це стосується вподобань аудиторії, зацікавленостей, та вибору певного контенту. «Бути в тренді – ось що важливо в сучасній новинній кампанії, в будь-якому медіа», - підкреслює Ендрю Демарія, віце-президент редакційного напряму CNN Digital International.

CNN – одна з провідних телерадіокомпаній світу. Майже 40 років тому вони першими впровадили концепцію цілодобового новинного мовлення. В цьому році концепція CNN – перехід до цифрового формату, інтеграція тенденцій у діджитал-журналістику та, звісно, задоволення аудиторії.

Найважливіше, як вважають у нас у СNN, – знати свою аудиторію. Зараз рекламісти створюють дуже таргетовані рекламні кампанії. Це дає розуміння, хто твоя аудиторія, хто дивиться тебе в інтернеті або на екрані телевізора. «Глибоке розуміння аудиторії, здатність задіяти ці знання у справі – завдання номер один, якого потребують наразі рекламники та маркетологи», – каже Грегорі Бейчман, віце-президент із монетизації контенту CNN International.

Українські ЗМІ теж намагаються не лишатися осторонь світових тенденцій. «Українські медіа завжди йшли в фарватері світових тенденцій», - підкреслює Євген Федченко, директор Могилянської школи журналістики.

Конкуренція в українських медіа присутня. Але поки що виграє все-таки телебачення. Аудиторія споживає телевізійний контент, але зовсім не з телевізора. Працювати з різною аудиторією та пропонувати особисту форму здобуття інформації – завдання спеціалістів нового формату. Як приклад – діджитал-відділ СNN. Нараховує сотні співробітників по усьому світу.

Від репортерів і редакторів до дизайнерів та відеоінженерів. І це головні професії найближчого майбутнього – вважають спеціалісти.

До речі, не дивуйтеся, поєднувати навички усіх цих спеціальностей в одній людині – остання тенденція в роботі міжнародних ЗМІ.

Також дивіться репортаж про те, як відновлюється ринок споживчого кредитування. Крім того, репортаж про те, до чого призведе посилення рівня оподаткування у Нідерландах, де зареєстровано близько 30% українського великого бізнесу.

Завершує випуск огляд економічних подій за тиждень від блогера і ділового журналіста Дениса Безлюдька.

Програма Перша Шпальта виходить на каналі UA:Перший у партнерстві з журналом Новое Время.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Картина ділового тижня

Щотижнева розсилка головних новин бізнесу і фінансів

Розсилка відправляється по суботах

Показати ще новини
Радіо НВ
X