Як інтернет допомагає побудувати бізнес, — Перша Шпальта
Зараз ми прокидаємося і засинаємо дивлячись на екран, перевіряємо погоду, курс долара, дізнаємося останні новини і плітки. Звичайно, це помітив і бізнес. І тому ситуація трансформується під нову реальність.
Нова інтернет-реальність вже надала бізнесу можливості, про які раніше можна було тільки мріяти. "Основне, що отримав бізнес — це інформація. Виходячи з інформації, будь-який бізнес може коригувати свою діяльність правильно, розуміючи всі особливості ринків, попиту, пропозиції на різних світових майданчиках", — констатує Карен Чіфталарян, керуючий партнер інвесткомпанії Standart NV.
Будь-якого роду зміни — дають певного роду можливості. "Ті, хто ці можливості освоїть, надалі отримає з цього відповідні дивіденди", — запевняє Віктор Войцеховський, комерційний директор Tickets Travel Network.
Втім, інтернет-епоха несе не тільки нові можливості, але й виклики. Інтернет призвів до зникнення величезної кількості посередників. "Сьогодні будь-який підприємець, навіть найменший, створюючи щось, може через інтернет знайти своїх клієнтів. Зараз в соціальних мережах — величезна кількість дрібних підприємців виробляють і продають", — зазначає Валентин Калашник, директор маркетингової компанії OSDirect.
Інтернет набагато більше дозволяє користувачам, набагато більше рекламодавцям, будь-якому бізнесу, будь-якій організації дає значно більше можливостей щось робити. "Якщо ми говоримо про те, в яких саме індустріях інтернет більш успішний для бізнесу, то це роздрібні продажі, онлайн-рітейл. Ще кілька років тому більшість продажів устаткування, електроніки проходило у великих магазинах. Потім з'явився один проект, який став великим, потім з'явився другий, а потім ті, хто тримав великі мережі магазинів, вони були змушені йти в інтернет, щоб просто не втратити свій бізнес ", — пояснює Дмитро Шоломко, глава компанії Google Україна.
Світові тенденції ведуть до того, що технології стають все більш індивідуальними, стають все більш персоніфікованими. І це все призводить до рішень, які пов'язані з вашим настроєм або вашою поведінкою, або вашими захопленнями.
На думку Шоломко, в Україні тенденція йде до того, що з'являються все більше і більше персоніфікованих речей, сервісів, продуктів: "Це речі, які можна надіти на себе. Найпростіший приклад — це годинник, який пов'язаний із мобільними телефонами".
Також в програмі Перша Шпальта дивіться спеціальний репортаж про те, що насправді відбувається в українській економіці, а також репортаж про розвиток вітчизняної кіноіндустрії.

Завершує випуск огляд економічних подій за тиждень від блогера і ділового журналіста Дениса Безлюдько.
Програма Перша Шпальта виходить на каналі UA:Перший в партнерстві з журналом Новое Время.