Hyperloop між Нью-Йорком і Вашингтоном, а також масштабне відкликання від Daimler – світові автоновини

Поїздка з Нью-Йорка в столицю США вакуумним потягом займе всього 29 хвилин
Фото: hyperloop-one.com

Поїздка з Нью-Йорка в столицю США вакуумним потягом займе всього 29 хвилин

Влада США усно затвердила проект вакуумного поїзда Ілона Маска – Hyperloop, між американською столицею і Нью-Йорком. Він передбачає переміщення пасажирів між містами на швидкості близько 400 км/год

1 У США схвалили будівництво Hyperloop між Нью-Йорком і Вашингтоном.

Американська влада усно схвалила будівництво підземної вакуумної транспортної системи Hyperloop за маршрутом від Нью-Йорка до Вашингтона через Філадельфію і Балтімор.

Про це у своєму Twitter написав канадсько-американський підприємець Ілон Маск.

Він не уточнив, йдеться про федеральні відомства або органи на рівні окремих штатів або міст. Терміни реалізації проекту також невідомі.

Маск зазначив, що поїздка з Нью-Йорка в столицю США вакуумним потягом займе всього 29 хвилин. Зараз пасажирський поїзд Amtrak переміщається між цими двома містами за 3 години 20 хвилин.

Будівництвом Hyperloop займеться компанія Ілона Маска - The Boring Company, який запропонував концепцію вакуумної транспортної системи в 2013 році.

Нагадаємо, минулого тижня американська компанія Hyperloop One (колишня Hyperloop Technologies) повідомила про перше повноцінне випробування вакуумної транспортної системи майбутнього, яке відбулося в травні 2017 року.

Пасажирська капсула змогла набрати швидкість в 113 км/год. На наступному етапі випробувань передбачається розвинути швидкість до 400 км/год.

2 Daimler відкликає 3 млн авто в Європі

Німецький концерн Daimler оголосив про відкликання 3 млн автомобілів в Європі, які відправляться в ремонт у зв'язку зі стурбованістю влади Німеччини занадто високим рівнем шкідливих викидів у країні.

Про це пише Autonews з посиланням на Bloomberg.

На думку керівника концерну Дітера Цетше, громадські суперечки з приводу дизельних двигунів створюють невпевненість серед клієнтів Mercedes-Benz. "Тому ми прийняли рішення вжити додаткових заходів, які зміцнять віру автомобілістів у дизельні технології», - пояснив він.

Ця сервісна кампанія коштуватиме концерну приблизно 220 млн євро. Роботи, подробиці про які не уточнюється, будуть проведені для власників машин, що відкликаються безкоштовно.

Раніше міністерство транспорту Німеччини збиралося змусити автовиробників провести в країні масове відкликання автомобілів з дизельними моторами, яке може торкнутися близько 12 млн машин. Такий крок пов'язаний з дизельним скандалом навколо концерну Volkswagen, а також з бажанням влади скоротити нинішній рівень шкідливих викидів у Німеччині приблизно на чверть.

Регуляторні органи хочуть зобов'язати автовиробників внести необхідні програмні оновлення в електронні блоки управління дизельними моторами. Очікується, що сервісна кампанія обійдеться в суму від 1,5 до 2,5 млрд євро. Влада зажадають від представників автомобільної індустрії розробити план вирішення даної проблеми до парламентських виборів в Німеччині, які відбудуться 24 вересня 2017 року.

3 Електромобілі Renault через 10 років будуть заряджатися на ходу

Інженери французької компанії Renault працюють над інноваційною технологією бездротової зарядки електромобілів на ходу.

За їхніми прогнозами, нову технологію можна буде впровадити у виробництво вже через 10 років, пише Autocar.

Цю систему фахівці Renault розробляють спільно з компанією Qualcomm, відома своїми бездротовими зарядками для смартфонів. Її випробування вже почалися на полігоні автомобільного бренду недалеко від Парижа.

Головна "фішка" цього винаходу - особливе дорожнє покриття з вбудованими індукційними панелями і проведеною електрикою. Індукційна котушка також розміщена під днищем електромобіля. Під час руху між котушками виникає напруга і акумулятор таким чином заряджається.

Уже сьогодні технологія дозволяє передавати до 20 кВт в частки секунди на електромобіль, який рухається зі швидкістю 100 км/год. У міському ж режимі (на малих швидкостях) цей показник менше в чотири рази.

Французькі інженери підрахували, що якщо 250 м з кожного кілометра дороги оснастити індукційними панелями, то не потрібно буде зупинятися, щоб заряджати електромобіль.

Бездротову зарядку планують встановити на електромобіль Renault Zoe третього покоління, який надійде в продаж в середині 2020-х років.

4 В Англії дронів задіяли в полюванні на мотоциклістів-порушників

Дорожня поліція британського міста Сауз-Шилдс отримала в розпорядження сучасні дрони, які призначені для полювання на мотоциклістів, які порушують ПДР.

Про це пише АвтоЦентр.

Жителі Сауз-Шилдс неодноразово скаржилися поліцейським на байкерів-хуліганів. Які часто порушують ПДР - перевищуючи швидкість в межах міста і катаючись на передньому і задньому колесі.

Через активні розваги мотоциклістів ходити по вулицях стало небезпечно, та й ревіння вихлопу байків не давав спокою вночі. А до приїзду поліції хулігани встигали сховатися.

Знайти і покарати порушників допомогли безпілотники. Вистежити їх з повітря виявилося нескладно. У британській поліції також особливо підкреслюють, що дрони набагато дешевші в експлуатації, ніж вертольоти.

В майбутньому безпілотники планують активно використовувати по всій Великій Британії. Поліцейські в графствах Девон і Корнуолл вже об'єдналися для створення спеціального підрозділу, що працює з дрона.

5 У Porsche хочуть відмовитися від дизельних моторів

Керівництво німецької компанії Porsche розглядає можливість згортання програми розробки нових дизельних двигунів.

Про це з посиланням на керівника німецької марки Олівера Блюма пише Automotive News.

Рішення про відмову від дизельних двигунів багато в чому обумовлене дізельгейтом (дизельний скандал навколо концерну Volkswagen), який "кидає тінь" на розробника спортивних автомобілів. За словами Блюма, остаточного рішення з цього питання ще не прийнято.

Варто зазначити, що Porsche стала першою німецькою компанією, чиї представники зробили публічну заяву про вірогідну відмову від дизельних двигунів.

Блюм зазначив, що в наступні 10-15 років компанія має намір сконцентруватися на створенні бензинових агрегатів нового покоління, гібридних і повністю електричних силових установок.

Раніше топ-менеджер німецького бренду заявляв, що Porsche після 2020 року може випустити цілу лінійку електричних автомобілів. Перший серійний електрокар Porsche, на даний момент відомий під позначенням Mission E, повинен з'явитися в 2019 році. За словами Блюма, цю ж платформу і силові агрегати можуть використовувати у виробництві інших моделей лінійки бренда.

Передбачається, що Mission E оснастять двома електричними агрегатами (по одному - на передній і задній осі) сумарною потужністю близько 600 к.с. При цьому розгін електромобіля від 0 до 100 км/год становитиме 3,5 секунди, а запас ходу буде приюлизно 500 км.


Читайте термінові новини та найцікавіші історії у Viber та Telegram Нового Времени.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Останні новини

ТОП-3 блога

Фото

ВІДЕО

Читайте на НВ style

Статті ТОП-10

опитування

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: